اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس خبر داد

تشویق‌های ویژه مخابرات، برای دایر شدن مجدد تلفن‌های قطع شده

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس گفت: بدهکاران تلفن ثابت و همراه سلب امتیاز شده که برای دایر شدن تلفن خود اقدام کنند از تخفیف‌ و تشویق‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

تشویق‌های ویژه مخابرات، برای دایر شدن مجدد تلفن‌های قطع شده

هومان محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: افراد بدهکار تلفن ثابت در صورت مراجعه برای دایر کردن تلفن سلب امتیاز شده می‌توانند از 20 درصد تشویق و تقسیط بدهی و هدایای ویژه‌ برخوردار ‌شوند.

وی افزود: در زمینه تلفن همراه نیز افرادی که بخواهند تلفن همراهشان دوباره دایر شود اگر بدهی آنان مربوط به قبل از سال 92 و بیش از 200 هزار تومان باشد، از یک ماه مکالمه رایگان داخلی برخوردار می‌شوند.

محمودی ادامه داد: افرادی که زیر 200 هزار تومان بدهکار باشند از یک هفته مکالمه رایگان برخوردار می‌شوند.

به گفته وی، مشترکان همراه که از بعد از سال 92 بدهکار باشند نیز در صورت مراجعه برای تسویه از یک روز مکالمه رایگان برخوردار می‌شوند.

مطالبات مخابرات فارس 30 میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس با بیان این که مخابرات این استان حدود 30 میلیارد تومان از مشترکان مطالبه دارد، اضافه کرد: این 30 میلیارد تومان مطالبات مخابرات از زمانی بوده که موبایل وارد کشور شده است.

وی افزود: برخی افراد بدهکار اکنون از کشور خارج شده‌اند و با وجود طرح دعاوی قضایی و حتی صدور حکم غیابی، امکان وصول در این موارد وجود ندارد.

محمودی خاطرنشان کرد: امسال تا این تاریخ، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از این مطالبات وصول شده است.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران بازنشسته و کارمند رسمی خود توانستیم بسیاری از افراد بدهکار داخل کشور را پیدا کرده و تلفن با همان شماره قدیم برای آنان دایر کرده و مطالبه خود را وصول کنیم.

محمودی ابراز داشت: در زمینه وصول مطالبات 10 هزار تلفن دوباره دایر شد و از این نظر استان فارس در وصولی رتبه بالای کشور را کسب کرد.

به اذعان محمودی، از این میزان مطالبات، 11 میلیارد تومان مربوط به تلفن ثابت بوده که تاکنون یک‌میلیارد تومان آن وصول شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقلال شرکت مخابرات از دولت لازم بود که این مطالبات را تا جای ممکن وصول کنیم چرا که تعرفه تلفن ثابت و سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول امسال افزایش چندانی نداشته است.

سفر به جام جهانی برزیل جایزه اشتراک «ای دی اس ال»

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات فارس در ادامه اظهار داشت: در قرعه‌کشی خریداران اینترنت «ای دی اس ال» مخابرات این استان، 40 گوشی سامسونگ هوشمند که قیمت آن 900 هزار تومان است و 40 سکه تمام بهار آزادی و یک سفر به جام جهانی برزیل که 18 میلیون تومان قیمت دارد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قیمت اشتراک «ای دی اس ال» بدون مودم 99 هزار تومان و با مودم 150 هزار تومان برای اشتراک یک‌ساله است.

محمودی خاطرنشان کرد: نتایج این قرعه‌کشی هر هفته در برنامه خوشا شیراز اعلام می‌شود.

کسب رتبه نخست موبایل در کشور تحقق‌یافتنی است

مدیرعامل مخابرات فارس در ادامه بیان کرد: با روند رو به رشد شاخص‌های مختلف در مخابرات این استان بسیار امید داریم که در موبایل رتبه یک کشور را کسب کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در شیراز تلفن بی‌سیم با کیفیت بسیار عالی به مردم واگذار می‌شود و در صدرا، شهرک گلستان، میانرود، امیرکبیر و اکبرآباد این اتفاق افتاده است.

محمودی افزود: در شهرستان‌ها نیز در فسا، جنت شهر، کازرون، جهرم و ... دستگاه‌های تلفن بی‌سیم نصب می‌شود که مزایایی از جمله عدم استفاده از کابل و کاهش حفاری‌ها را در پی دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 30 هزار تلفن ثابت و 65 هزار «ای دی اس ال» واگذار شده است.

راه‌اندازی امکانات و تجهیزات خطوط انتقال و فیبر شیراز – کازرون، شیراز – ممسنی و خط نیمه‌کاره شیراز – آباده مورد اشاره محمودی قرار گرفت و در ادامه گفت: برخی تجهیزات نوین نیز در قالب طرح‌های جدید در دست پیگیری است.

سرقت‌ها به تدریج به صفر می‌رسد

این مسئول با اشاره به آمار بالای سرقت در سال‌های قبل ابراز داشت: برای جلوگیری از سرقت شبکه‌های هوایی، از آنجا که امکان استقرار نگهبان به تعداد کافی وجود نداشت با زمینی کردن شبکه و همکاری اداره اطلاعات، دادستانی و نیروی انتظامی مشکلات بسیار کم شده است.

وی با اشاره به این که بنابر استاندارد مخابراتی به ازای هر یک‌هزار شماره حدود یک نیرو نیاز است، بیان کرد: با احتساب یک‌میلیون و 530 هزار شماره در فارس باید یک‌هزار و 530 نیرو داشته باشیم اما در مخابرات فارس یک‌هزار و 600 نیروی رسمی و 2 هزار  و 700 نفر نیز از بخش خصوصی مشغول به‌کار هستند.

محمودی ادامه داد: در این راستا طرح‌های تشویقی برای بازنشستگی 30 سال به بالا در دستور کار قرار گرفت و 150 نفر بازنشسته شدند.

وی تصریح کرد: سعی داریم که نیروهای توانمند را در بخش‌های مختلف به کار گیریم و این که افرادی 6 تا هفت سال در یک بخش بمانند به ویژه اگر بخش‌های پیمانکاری باشد به روند کار لطمه می‌زند و لازم است که جابه‌جایی نیرو در راستای سلامت اداری گاه به گاه انجام شود.

اشاره به برخی گلایه‌ها از سرعت اینترنت دیگر موردی بود که محمودی به آن پرداخت و گفت: با توجه به آن که سرعت و پهنای باند بنابر انتخاب خود مشتری متفاوت است امکان بهره‌مندی از اینترنت بهتر به انتخاب مشترک بستگی دارد و البته در این زمینه درخواست پهنای باند بیشتر به شرکت زیرساخت داده شده که با تامین تجهیزات در آینده محقق می‌شود.

وی همچنین با رد برخی سخنان مبنی بر مشکلات خدمات تصویری «ام ام اس» مخابرات گفت: در حال حاضر مخابرات فارس از سیستم «جی پی آر اس» در هر دوره دو ماهه حدود 800 میلیون تومان درآمد دارد.

انتهای پیام/2448/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول