اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات کرمان:

بهسازی و نوسازی شبکه‌ها از اولویت‌‌های مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: بهسازی و نوسازی شبکه‌‌ها در راستای مشتری‌مداری و ارائه خدمات بیشتر از اولویت‌های شرکت مخابرات استان کرمان است.

بهسازی و نوسازی شبکه‌ها از اولویت‌‌های مخابرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد دوست‌محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان اظهار داشت: مخابرات با تکیه بر فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات عهده‌دار ارائه خدمات مؤثری در مجموعه مخابرات استان‌‌ها است.

وی عنوان کرد: امروزه سرانه استفاده از تلفن‌های ثابت و همراه در کشور از کل جمعیت نیز بالاتر رفته است و خصوصی‌سازی مخابرات در کشور شرکت‌های مخابرات استان‌های نیز به عنوان بنگاه اقتصادی وظیفه تامین منافع مردم و خدمت‌رسانی را دارند.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کرمان ابراز داشت: اولویت بسیار مهم ما تحول مجموعه مخابرات ایران است با توجه به گذشت چهار سال از خصوصی‌سازی نیاز است تا طرح‌ها و پروژه‌هایی که در اولویت هستند با جدیت دنبال شوند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه طرح‌های اولویت‌دار در مخابرات می‌تواند دور تازه‌ای از ارائه خدمات را رقم بزند، تصریح کرد: اولویت ما مشتری‌مداری است که در صورت نهادینه شدن این امر در بازاریابی و حفظ و توسعه سهم بازار نقش مهمی را دارا می‌شویم.

دوست‌محمدی بهسازی و نوسازی شبکه‌ها را از دیگر اولویت‌های مهم شرکت مخابرات استان کرمان بیان کرد و گفت: مجموعه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، مرهون تلاش شبانه‌روزی همکاران عرصه مخابرات است.

وی تاکید کرد: برای توسعه شبکه‌ها و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و در نگاه نخست ممکن است، مشکلات و چالش‌های پیش‌رو بزرگ جلوه دهند و مانع شوند، اما با پشتکار برای رفع آنها گام برمی‌داریم.

دوست‌محمدی وجود همکاران متخصص و توانمند و پرتلاش در مخابرات کرمان را دلیل مهمی بر تلاش روزافزون این شرکت عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد این مجموعه ایثارگر هستند و با توانایی‌های خود مشکلات بسیاری را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/80028/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول