اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راه و شهرسازی شهرستان سلطانیه:

371 کیلومتر راه ارتباطی در شهرستان سلطانیه وجود دارد

مدیر راه و شهرسازی شهرستان سلطانیه از وجود 371 کیلومتر راه ارتباطی در شهرستان سلطانیه خبر داد.

371 کیلومتر راه ارتباطی در شهرستان سلطانیه وجود دارد

مهدی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در اداره راه و شهرسازی شهرستان سلطانیه تا به حال مشکلی نداشته‌ایم و همه عملیات راهداری با موفقیت انجام شده است.

وی در مورد وضعیت اداره راه و شهرسازی شهرستان سلطانیه افزود: این اداره با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه که در خط‌الراس استان واقع شده تا به حال مشکل خاصی نداشته است.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه همه عملیات‌های راهداری در این شهرستان با موفقیت انجام شده است، ادامه داد: تاکنون شش مورد برف‌روبی و یخ‌زدایی در شهرستان انجام داده شده و 250 میلیون تومان برای خرید سوخت اداره و خرید تیغ برف‌روبی و نمک هزینه شده است.

احمدی با اشاره به اینکه 371 کیلومتر راه ارتباطی در شهرستان سلطانیه وجود دارد که 111 کیلومتر آن راه اصلی و 120 کیلومتر آن راه روستایی است، همچنین یک گردنه نیز در سلطانیه و پنج گردنه نیز در طارم سفلی وجود دارد.

این مسئول یادآور شد: در اداره راه و شهرسازی شهرستان شش کارشناس و 27 نفر پرسنل شرکتی که 80 درصد آنان بومی و 20 درصد از شهرستان دیگر به عنوان افراد با تجربه در این اداره مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/2308/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول