اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه‌های اجرایی استان راهداری و شهرداری‌ها را یاری رسانند

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با بارش برف همه دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند امکانات خود شامل ماشین‌آلات سبک و سنگین را در اختیار شهرداری‌ها، راهداری و بنیاد مسکن قرار دهند.

دستگاه‌های اجرایی استان راهداری و شهرداری‌ها را یاری رسانند

سید خدادوست موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در حال حاضر تمام تجهیزات و امکانات دستگاه‌های اجرایی که عضو ستاد مدیریت بحران در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند با دو ظرفیت مشغول به خدمات‌رسانی و برف‌روبی است.

این مسئول افزود: به منظور مقابله با حوادث پیش‌بینی نشده در جاده‌های ارتباطی استان این امکانات مستقر شده‌اند.

موسوی به تشکیل ستاد حوادث در ادارات کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: این ستاد در ادارات استان به صورت شبانه‌روزی به منظور کمک‌رسانی و خدمات‌دهی در کمترین زمان برای مقابله با حوادث احتمالی تشکیل شده است.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با بارش برف وظیفه دارند امکانات خود شامل ماشین‌آلات سبک و سنگین را در اختیار شهرداری‌ها، راهداری و بنیاد مسکن قرار دهند تا خدمات‌رسانی در مواقع بحرانی به آسانی انجام شود.

موسوی به همکاری و تعامل بسیار ارزنده سپاه فتح اشاره کرد و گفت: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ماشین‌آلات سنگین خود شامل لودر، گریدر و امکانات برفروبی را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده و از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه نیز استفاده خواهد شد.

وی خواستار پرهیز از هرگونه موازی‌کاری در بین دستگاه‌ها شد و گفت: تقسیم وظایف دستگاه‌های مختلف طبق مصوبات ستاد بحران انجام شده تا از موازی‌کاری پرهیز شود و بتوانیم بهتر از روز 11 دی به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول