اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد:

خودروهای راهداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی روزهای سخت نیستند

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهای راهداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی روزهای سخت نیستند.

خودروهای راهداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی روزهای سخت نیستند

منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پیش از هر چیز از مردم و مسافران در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به خاطر تأخیری که در عبور و مرور جاده‌ای در محورهای برفگیر استان ظرف دو روز گذشته پیش آمد، عذرخواهی می‌کنم.

این فرمانده ارشد انتظامی و مسئول ایجاد نظم و امنیت در جاده‌های برون شهری تصریح کرد: بخش زیادی از این کندی ترافیک به ماشین‌آلات راهداری در استان برمی‌گردد که جوابگوی روزهای سخت نیستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از این ماشین‌آلات از رده خارج هستند و نشان دادند که در روزهای سخت و بحرانی نمی‌توانند در ارائه خدمات‌رسانی چندان قابلیت داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی دیگر از مشکلات خودروهای راهداری را در این دو روز موضوع سوخت آن‌ها دانست و گفت: کمبودها و نواقص زیادی در این خصوص وجود دارد که مسئولان مربوطه لازم است هر چه سریعتر نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ابراز داشت: محور یاسوج به بابامیدان و یاسوج به اصفهان لغزنده است که رانندگان باید در هنگام رانندگی احتیاط کامل کرده و رعایت فاصله در هنگام رانندگی لازم و ضروری است.

وی، همراه داشتن زنجیر چرخ در همه محورهای کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد را لازم دانست و یادآور شد: خودروها باید به وسایل گرمایشی و برف‌ پاک‌کن و همچنین نور لازم مجهز باشند.

سیاهپور بیان داشت: اما در محور مواصلاتی یاسوج به کاکان و در انتها به اقلید، همه خودروها باید در هنگام حرکت به علت لغزندگی شدید و یخ‌زدگی به زنجیر چرخ مجهز باشند و تردد در این مسیر بدون زنجیر امکان‌پذیر نیست و پلیس با رانندگان متخلف برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از حضور همه اکیپ‌های پلیس‌راه در محورهای استان خبر داد و متذکر شد: خوشبختانه در دو روز اخیر و همراه با بارش سنگین برف هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تصادف جرحی و فوتی در محورهای استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول