اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

عمر بالای 27 سال ماشین‌آلات راهداری در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 50 خودروی راهداری این استان عمری بالاتر از 27 سال دارند که جوابگوی روزهای سخت نیستند.

عمر بالای 27 سال ماشین‌آلات راهداری در کهگیلویه و بویراحمد

خیبر بیدارپور در حاشیه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با بضاعتی که در این اداره‌کل از حیث نیروی انسانی و ماشین‌آلات راهداری داشتیم نسبت به بازگشایی جاده‌های استان اقدام کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اولویت ما در خصوص راه‌های اصلی استان در برف اخیر بود که همه جاده‌های اصلی اعم از یاسوج به سپیدان، یاسوج به بابامیدان و یاسوج به اصفهان در همان ساعات اولیه بازگشایی شدند.

این مسئول افزود: بیشتر راه‌های روستایی استان بازگشایی شدند که اکنون کار بزرگ انجام شده بازگشایی راه‌های روستایی در زیلایی و مارگون است چراکه در سال‌های گذشته چنین سرعت عملی برای بازگشایی این مناطق وجود نداشت.

بیدارپور از بازگشایی راه روستایی یک روستای باقی‌مانده در کاکان خبر داد و افزود: برای اقدام بهتر به اندازه کافی نمک ذخیره کردیم که تا اندازه یک ماه دیگر هم ذخیره نمک وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به ماشین‌آلات راهداری استان و از رده خارج شدن تعداد 50 دستگاه از آن‌ها اشاره کرد و گفت: این 50 دستگاه باقی‌مانده هم عمری بالای 27 سال دارند که به علت مشکلات اعتباری قادر به تعمیر آن‌ها نیستیم.

بیدارپور به اجاره کردن 10 دستگاه خودروی سنگین راهداری و همچنین استفاده از هشت دستگاه دیگر متعلق به پیمانکاران برای بازگشایی جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: اکنون با تعداد 68 دستگاه ماشین‌آلات کار بازگشایی در دستور کار قرار دارد.

این مسئول به مشکلاتی که در محور کاکان پیش آمده بود اشاره کرد و گفت: در آن محور به دلیل حضور مردم در پیست اسکی نوعی راه‌بندان ایجاد شده بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان به دلیل تأمین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات راهداری گفت: در روز نخست بارش برف 36 هزار لیتر گازوئیل و در روز بعد نیز 54 هزار لیتر رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار داده شد.

انتهای پیام/2571/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول