اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران:

بودجه ابلاغی وزارت ورزش به 7 درصد هم نمی‌رسد

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: بودجه ابلاغی وزارت ورزش به هفت درصد هم نمی‌رسد.

بودجه ابلاغی وزارت ورزش به 7 درصد هم نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، هاشم جمشیدپناه عصر امروز در نشست صمیمی هیئت‌های ورزشی فریدونکنار با فرماندار این شهرستان گفت: فریدونکنار یکی از شهرهایی است که در ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: دوران طلایی ورزش مازندران در حال سپری شدن است که 86 مدال رنگارنگ آسیا و جهان و در مجموع حائز 164 مدال توسط ورزشکاران این استان از آن جمله است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: در کشتی، وزنه‌برداری و ژیمناستیک مازندرانی‌ها در مسابقات جهانی و بین‌المللی سرآمد بودند و مایه افتخار جمهوری اسلامی در میادین مختلف ورزشی شدند.

جمشیدپناه با بیان اینکه هم‌اکنون در 28 رشته ورزشی مدال‌آور هستیم، اذعان داشت: در پینگ‌پنگ از پنج عضو تیم ملی مردان چهار نفر مازندرانی بوده و البته اخلاق‌پسند که اهل مازندران نیست نیز اما در استان ما تمرین آماده‌سازی دارد.

وی عنوان کرد: هفته آینده میزبان اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان هستیم تا نشست همفکری و همکاری برگزار شود که معاونان استاندار نیز در آن جلسه حضور دارند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با تأکید بر اینکه بودجه ابلاغی وزارت ورزش و جوانان به هفت درصد هم نمی‌رسد، یادآور شد: در بودجه ابلاغی سال 92 اعتبارات مناسبی برای مازندران در نظر گرفته نشده است و همچنین بودجه و اعتبارات بند «ب» و فرهنگی نیز اختصاص پیدا نکرد.

جمشیدپناه در پایان خواستار تشکیل کارگروه رفع مشکل حقوقی استادیوم شهید آزادی فریدونکنار شد.

انتهای پیام/86022/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول