اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخدا عظیم فرهنگی - 68

کتاب زندگی‌نامه شهدای هنرمند کرمانشاه تدوین شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از جمع‌آوری و تدوین کتاب زندگی‌نامه شهدای هنرمند استان توسط سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد.

کتاب زندگی‌نامه شهدای هنرمند کرمانشاه تدوین شد

صلاح‌الدین قره‌تپه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: زندگی‌نامه شهدای هنرمند استان کرمانشاه جمع‌آوری و برای چاپ به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ارائه‌ شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب «کرشمه شقایق» نام دارد، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و تدوین کتاب زندگی‌نامه شهدای هنرمند استان توسط سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه چاپ کتاب، برگزاری یادواره شهدا، همایش و غیره را از جمله برنامه‌های این سازمان در راستای سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی با اشاره به ساخت و تهیه زندگی‌نامه سه شهید هنرمند و سه فیلم کوتاه هشت دقیقه‌ای در این راستا، تصریح کرد: ساخت دو فیلم به‌اتمام رسیده و یک فیلم دیگر نیز در مراحل پایانی کار است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه زندگی‌نامه شهدای هنرمند محمدرضا فتاحی(شاعر)، احمد تکلو و منوچهر کریمی‌مؤید(فیلم‌ساز و تصویربردار) را از جمله این آثار دانست.

قره‌تپه شهدا را الگوهای بسیار مناسبی برای جوانان خواند و بیان داشت: هنر ابرازی قدرتمند و تأثیرگذار برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به جوانان است.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول