اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره فیلم کوتاه بسیج کرمانشاه:

سطح فیلم‌های جشنواره فیلم بسیج کرمانشاه قابل قبول است

داور جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه گفت: برخی از فیلم‌های این جشنواره فراتر از استان کرمانشاه حرکت کرده‌اند و این امر نشان از وجود استعدادهای خوبی در سینمای بسیج این استان دارد.

سطح فیلم‌های جشنواره فیلم بسیج کرمانشاه قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کوروش زارعی بعد از ظهر امروز در حاشیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استعدادها و جرقه‌های بسیار خوبی در فیلم‌های راه‌یافته به این مرحله مشاهده کردم.

به گفته وی، برخی از فیلم‌های این جشنواره حتی فراتر از استان کرمانشاه حرکت کرده‌اند و این امر نشان از وجود استعدادها و توان‌مندی‌های خوبی در سینمای بسیج استان کرمانشاه دارد.

زارعی تصریح کرد: مسئولان و متولیان جشنواره‌ها و سیاست‌گذاران فرهنگی استان کرمانشاه با بها دادن و توجه به این استعدادها باید شرایطی را برای آزمون و خطای این جوانان فراهم کنند.

داور جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه معتقد است، جوانان کرمانشاهی این استعداد را دارند در آینده فیلم‌سازان موفقی شوند، چراکه در این جشنواره شاهد جرقه‌های مثبتی در بخش مستند بودیم.

زارعی با بیان اینکه در این جشنواره شاهد آثار جوانان هنرمندی هستیم که در حال تجربه و آزمون و خطا هستند، افزود: با توجه به تجربیات و سطح جشنواره آثار خوبی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در چنین جشنواره‌هایی نباید انتظار ارائه آثار فاخری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بخش انیمیشن این جشنواره جوانان کرمانشاهی آثار قابل قبولی ارائه داده‌اند.

داور جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های فراوان، مثبت و کارآمد فیلم‌سازان جوان، اذعان داشت: هنرمندان در بخش‌های مستند عملکرد بهتری داشته‌اند.

انتهای پیام/2700/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول