اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فیروزکوه:

برنامه‏‌های دهه فجر تنها توسط دستگاه‏‌های دولتی اجرا نشود

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اجرای برنامه‌‏های دهه فجر باید با حضور مردم انجام شودو این برنامه‏‌ها نباید تنها توسط دستگاه‌‏های دولتی اجرایی شود.

برنامه‏‌های دهه فجر تنها توسط دستگاه‏‌های دولتی اجرا نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر سال 1392 ظهر امروز در فرمانداری فیروزکوه و با حضور ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، اسماعیل اسفندیار معاون برنامه‌‏ریزی و داری مالی فرماندار فیروزکوه و دیگر اعضای ستاد دهه فجر برگزار شد.

فرماندار فیروزکوه در این نشست اظهار کرد: اجرای برنامه‏‌ها و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی باید با حضور مردم انجام شود؛ این برنامه‏‌ها نباید تنها توسط دستگاه‌‏های دولتی اجرایی شود.

مهری افزود: ایام دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و بزرگ‏ترین اتفاقی بود که توسط مردم، امام (ره) و به یاری خداوند بعد از ورود اسلام به کشور ما رخ داد.

وی در ادامه گفت: ایام‌‏الله دهه فجر در واقع تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‏‌های بلند امام راحل است که فراموش‌‏شدنی نیست.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: این روزها فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان است و فرزندان ما باید از سنین کودکی با مسائل فرهنگی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

مهری بیان داشت: اعضای این کارگروه باید با هم‏‌اندیشی و هم‏فکری یکدیگر، پیشنهادها، نظرها و انتقادهای خود را در این جلسات ارائه کنند تا بتوانیم برنامه‌‏های دهه فجر سال 92 را بهتر از سال گذشته و به نحو احسن برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بیش از یک ماه تا آغاز دهه مبارک فجر باقی مانده است و از امروز هر هفته با یک استراتژی جدید، جلسات را با حضور اعضا برگزار خواهیم کرد؛ در هفته بعد، اعضا برنامه‌‏های خود را ارائه می‏‌کنند و میزان بار مالی اجرای برنامه‏‌ها اعلام می‏‌شود.

انتهای پیام/2568/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول