اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان:

برنامه‌های دهه فجر به سمت مردمی‌ کردن پیش می‌رود

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان گفت: دهه فجر ظرفیت و بستری مناسبی برای تبیین دستاوردهای مادی و معنوی نظام در زمینه‌های مختلف است و باید اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که حود مردم مجری آنها باشند.

برنامه‌های دهه فجر به سمت مردمی‌ کردن پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول 35 سال از عمر با برکت خود دستاوردهای مادی و معنوی زیادی را برای ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان و کسانی که دل در گرو خدمت به مردم و احیای سنت‌های الهی دارند، داشته است.

به گفته وی، انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ثمره ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید و رزمنده ایثارگری است که در راستای پیروزی و حفظ این نظام الهی زیر لوای رهبران الهی این نظام جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان افزود: اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی که بستر تحولات عظیم جهانی به ویژه بیداری‌های اسلامی را به وجود آورده حاصل جانفشانی شهیدانی است که در این مسیر با تقدیم خون پاکشان درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

موسی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های ویژه در راستای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب بزرگ‌ترین وظیفه تمام خادمین و مسئولین این نظام است، تصریح کرد: کم‌کاری هر کدام از ما در این حوزه به نوعی ظلم به نظام است.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت 34 سال از برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر به ویژه سالروز پیروزی انقلاب آنچنان که باید پرداخته نشده و باید امسال با جدیت بیشتری در این حوزه ورود پیدا کنیم.

وی بر ایجاد فضای شادی و نشاط برای مردم در این ایام را ضروری خواند و اذعان داشت: با توجه به اینکه پایه اصلی برنامه‌های نظام مردم هستند توجه به حضور پررنگ مردم در ویژه برنامه‌های کمیته همیاری باید به ویژه‌تر دیده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان یادآور شد: خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم صاحبان و وارثین اصلی انقلاب هستند از این رو باید سمت و سوی و رنگ و بوی برنامه‌های دهه مبارک فجر مردمی‌تر باشد.

موسی‌نژاد بر تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در برنامه‌های دهه فجر برای مردم ضروری خواند و گفت: در مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت، دفاع مقدس و غیره دستاوردهای نظام تبیین می‌شود اما بیان دستاوردهای معنوی نظام در این دهه تاثیر بیشتری می‌تواند داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیان دستاوردهای معنوی نظام به ویژه در حوزه علمی برای مردم در دستور کار تمام اعضای کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی قرار گیرد.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان تأکید کرد: بدون شک بیان دستاوردهای نظام نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام هستند و برای تحقق این مهم دست به اجرای هر توطئه‌ای می‌زنند، افزود: انحراف از ارزش‌های اسلام و تحریف انقلاب اسلامی از دیگر اهداف دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر بیداری اسلامی شکل گرفته در برخی از کشورها تاکنون به نتیجه نرسیده است به خاطر توطئه‌هایی است که دشمنان برای جلوگیری از تحقق این مهم در بین کشورهای آزادی‌خواه جهان دنبال می‌کنند.

وی به هجمه‌های دشمنان علیه ولایت فقیه به عنوان مهم‌ترین اصل در انقلاب ایران اشاره کرد و گفت: بیگانه‌ کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی از دیگر اهداف دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب است.

وی بر بازخوانی نقش رهبری در پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: هدایت‌گری‌های امام راحل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی باید به مردم به ویژه جوانان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به بحث تقویت وحدت اسلامی در برنامه‌ها از دیگر مواردی است که باید از سوی اعضای کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: باید بستر و زمینه را برای حضور هرچه بیشتر مردم در برنامه‌ها فراهم کنیم.

موسی‌نژاد در پایان بر کیفی‌سازی ویژه برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: نوآوری در برنامه‌ها زمینه مشارکت بیش از پیش مردم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/79002/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول