اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

استقبال از زائران راهیا‌ن‌نور آبادان در 4 محور برنامه‌ریزی شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: استقبال از زائران راهیا‌ن‌نور آبادان در 4 محور برنامه‌ریزی شده است.

استقبال از زائران راهیا‌ن‌نور آبادان در 4 محور برنامه‌ریزی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل عساکره ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای مختلف آبادان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج آبادان به عنوان متولی راهیان نور شهرستان برنامه‌‌های خود را در چهار محور اجرا می‌کند.

وی افزود: استقبال و راهنمایی راهیان نور نخستین محور کار است و در این راستا چادرهایی در ورودی شهر، روستای سادات، منیوحی و اروندکنار مستقر می‌شوند و به زائران راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کنند.

عساکره ادامه داد: محور دوم کاری در زمینه تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی است که این کار با همکاری نیروی انتظامی اجرا و در این راستا نیز چندین چادر در پارک‌های شهید منتظری، پرندگان، معلم و جنب فرمانداری برپا خواهد شد.

فرمانده مقاومت بسیج آبادان تصریح ‌کرد: برقراری گشت‌های نامحسوس و محسوس به صورت موتوری و خودرویی سومین و برپایی ایست‌های بازرسی از مارد تا اروندکنار نیز چهارمین محور کاری در حوزه راهیان نور است.

وی بیان ‌کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده نیروهای بسیج از 28 اسفند ماه 92 تا 14 فروردین ماه سال 93 برای انجام محورهای کاری مورد اشاره مستقر خواهند شد.

عساکره خاطرنشان ‌کرد: سال گذشته بیش از یک میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس آبادان دیدن کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش این تعداد باشیم.

این مسئول یادآور شد: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد افزایش تعداد زائرانی است که به صورت شخصی به محل یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان مطرح ‌کرد: باتوجه به حجم بالای زائران راهیان نور که گاها تا 40 هزار نفر در روز نیز می‌رسد باید برنامه ریزی خاصی از لحاظ فرهنگی و خدماتی انجام شود و در این زمینه نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شهر وجود دارد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زائران علاوه بر یادمان‌های والفجر 8 و شهدای گمنام از یادمان شهید تندگویان، باغ‌موزه دفاع مقدس و بیمارستان صحرایی امام علی(ع) نیز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/72008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول