اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور سهام پتروشیمی جم:

روند سودآوری پتروشیمی جم موجب استقبال سهامداران شده است

رئیس امور سهام پتروشیمی جم گفت: روند سودآوری پتروشیمی جم موجب استقبال سهامداران شده است.

روند سودآوری پتروشیمی جم موجب استقبال سهامداران شده است

ملیحه علیفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار کرد: پتروشیمی جم از مجموعه‌های مهم پتروشیمی در کشور است و نقش تاثیرگذاری در صنعت پتروشیمی دارد.

وی افزود: برای افزایش بهره‌وری در این پتروشیمی اقدامات ارزنده و مهمی انجام داده‌ایم و روز به روز به موفقیت بیشتری نیز رسیده‌ایم.

رئیس امور سهام پتروشیمی جم از استقبال بازار از سهام این پتروشیمی خبر داد و خاطرنشان کرد: علت استقبال بازار از سهام پتروشیمی جم برخورداری از پتانسیل بالا و روند سودآوری آن شرکت در آینده مطلوب است.

وی در ارتباط با افزایش قیمت سهام نیز تصریح کرد: قیمت سهام شرکت پتروشیمی جم در بازار بورس و اوراق بهادار از 18,800 ریال در آبان‌ماه امسال به 20,751 ریال در ماه جاری افزایش یافته است.

علیفری عنوان کرد: در این فاصله قیمت سهام تا 23,097 ریال نیز رسیده و با روندی مثبت در طول این دوره روبه‌رو بوده و این موضوع علاوه بر وجود جو مساعد بازار سهام نشان از امید سهامداران به آینده شرکت به ‌دلیل برخورداری از پتانسیل بالا، طرح‌های توسعه در شرف اقدام و روند سودآوری آن است.

رئیس امور سهام پتروشیمی جم گفت: شرکت پتروشیمی جم در آبان‌ماه سال 90 در فهرست شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار تهران درج شده و این شرکت در اسفند سال گذشته نیز موفق به پذیرش در بازار دوم فرابورس شد.

وی افزود: این شرکت که در گروه محصولات شیمیایی قرار دارد به عنوان هشتادمین نماد معاملاتی و بیست و هشتمین شرکت در بازار دوم در خردادماه سال‌جاری در فرابورس درج شد و در شهریورماه امسال با عرضه اولیه 217,9 میلیون سهم توسط سهامداران عمده این شرکت در بازار دوم فرابورس، هر سهم یک‌هزار و 490 تومان کشف قیمت شد.

علیفری یادآور شد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت این مجموعه پتروشیمی بهره خواهیم برد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول