اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصفهان عصرها قطعی برق ندارد

مردم قطعی برق را به شرکت برق اطلاع دهند

مدیر امور برق غرب اصفهان گفت: مردم قطعی برق را به شرکت برق اطلاع دهند.

مردم قطعی برق را به شرکت برق اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا فاتحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: قطعی برق در شبکه توزیع برق به دو گونه خواسته و ناخواسته صورت می‌گیرد که تعمیر شبکه و قطعی‌های از پیش ‌تعیین شده خواسته خوانده می‌شود و قطعی ناخواسته‌ها به قطعی‌های ناشی از حوادث تلقی می‌‌شود.

وی اظهار داشت: چنانچه شهروندان اصفهانی در ساعات غیراداری با قطعی مواجه شوند این قطعی یا ناشی از حوادث بوده که نهایتاً تا 10 دقیقه برطرف می‌شود و یا اینکه شبکه‌های برق رسانی دچار سرقت شده که در صورت تماس شهروندان با شماره 121 مأموران شرکت توزیع برق این موضوع را رسیدگی می‌کنند.

مدیر امور برق غرب اصفهان تصریح کرد: سال گذشته تحول اساسی در شبکه‌های برق‌رسانی انجام گرفت و به منظور جلوگیری از سرقت سیم‌های برق با رویکرد پیشگیری، سیم‌های مسی را به کابل‌های خودنگهدار و یا آلومینیوم آلیاژی تغییر دادند که این روند کاهش 30 درصدی سرقت‌ها را به دنبال داشت.

فاتحی اضافه کرد: هزینه هر انشعاب برق در اصفهان یک میلیون و 282 هزار تومان است که از این مبلغ تنها 430 هزار تومان آن سهم شرکت برق منطقه‌ای به منظور توسعه وسایل اندازه‌گیری، خدمت‌رسانی و توسعه‌ای هستند.

وی در پایان ابراز داشت: سال 92 بودجه شرکت توزیع برق اصفهان حدود 3 میلیارد تومان برآورد شد که تاکنون 2.5 میلیارد تومان آن تخصیص یافته و برآورد بودجه برای سال 93 نیز 3.5 تا 4 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/63031/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول