اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی برای پروژه‌های برق شهرستان دشتی

فرماندار دشتی گفت: مبلغ 2 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای اجرای پروژه‌های برق شهری و روستایی دشتی تامین اعتبار شده است.

تامین اعتبار 2 میلیارد تومانی برای پروژه‌های برق شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران اجرایی دشتی اظهار داشت: برای تعریض بلوار ورودی شهر بادوله و زیرسازی کوچه و معابر این شهر 300 میلیون تومان اختصاص داده شده است که برای رفاه حال مردم پل هوایی عابر پیاده پس از تصویب در شورای ترافیک استان در کنار امامزاده بادوله احداث خواهد شد.

فرماندار شهرستان دشتی از افتتاح چهار گلزار شهدا در دهه فجر دشتی خبر داد و گفت: تمامی گلزار شهدای شهرستان دشتی تامین اعتبار شده و در دهه فجر چهار گلزار شهدا افتتاح و هشت گلزار شهدا نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: گلزار شهدا در روستاهای چارک، شنبه و کردوان سفلی تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

هاشمی به اعتبارات برق شهرستان اشاره کرد و افزود: مبلغ 2 میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی تامین اعتبار شده که مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای پروژه‌های شهری و 900 میلیون تومان نیزبرای پروژه‌های روستایی بوده است.

وی ادامه داد: پروژه برق شهری دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصد و پروژه‌های برق روستایی دارای پیشرفت فیزیکی 85 درصد است که تاکنون 450 میلیون تومان تخصیص پیدا کرده و مبلغ 350 میلیون تومان نیزاز خزانه واریز شده است.

هاشمی تاکید کرد: برای اعتبارات برق مقرر شد که 70 درصد توسط شرکت برق و 30 درصد توسط فرمانداری تامین شود که امید است پس از رفوژه بلوار خالو حسین تا پلیس راه اداره برق شهرستان نسبت به روشنایی این مسیر اقدام شود.

وی افزود: اگر لیست پروژه قبلا در کمیته برنامه‌ریزی تایید شده است که تخصیص اعتبار خواهند شد و آنهایی هم که در لیست پروژه‌ها نبوده از ماده 180 تامین اعتبار می‌شوند که می‌توان به راه وراوی به محمدآباد، علوم پزشکی و راه کاکی اشاره کرد.

هاشمی گفت: شهرستان دشتی در بین شهرستان‌های استان بوشهر از اعتبارات ماده 180 مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان دریافت کرده که بیشترین اعتبار نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بوشهر است.

فرماندار شهرستان دشتی یادآور شد: در سال‌جاری مبلغ 8 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتی تخصیص یافته است که از این مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان آن جدید و مبلغ 5 میلیارد تومان اعتباراتی است که ما تامین اعتبار کرده بودیم و با حضور استاندار پرداخت شد.

وی افزود: برای ساماندهی کوچه‌ها و معابر شهر خورموج از مبلغ 600 میلیون تومان اعتبار، 400 میلیون تومان آن استانی و 200 میلیون تومان آن دو درصد نفت بوده است که تمام این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

هاشمی به بخش ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: مبلغ 130 میلیون تومان برای تعمیرات استادیوم تختی خورموج، مبلغ 70 میلیون تومان نیز برای سکوی تماشاگران تختی این شهر و مبلغ 150 میلیون تومان برای سالن سنا اختصاص یافته است.

وی ضمن تاکید بر پیگیری زمین برای احداث زمین ورزش کردلان توسط ورزش و جوانان اضافه کرد: مبلغ 50 میلیون تومان برای تعمیرات سالن شنبه، مبلغ 300 میلیون تومان برای زمین چمن شهر زلزله‌زده شنبه تخصیص یافته که دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است و مبلغ 100 میلیون تومان برای روشنایی استادیوم کاکی اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی گفت: امروز رسالت مهمی بر عهده همه ماست و تخصیص اعتبارات شهرستان دشتی نسبت به میانگین استانی از وضعیت بهتری برخوردار است.

وی افزود: چنانچه در استان بوشهر 32 درصد میانگین اعتبارات اختصاص یافته بوده در شهرستان دشتی 40 درصد و در رابطه با شهرداری‌ها 70 درصد اعتبارات شهرداری‌های شهرستان تخصیص داشته است و همه اینها نقطه قوتی است و می‌تواند با عملکرد، پیگیری و نظارت درست مردم را نسبت به آینده که شعار دولت تدبیر و امید است امیدوارتر کرد.

انتهای پیام/66001/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول