اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تا کنون

برقراری 96 هزار تماس با مرکز 137 شهرداری قم

مدیر سامانه 137 مدیریت شهری قم با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات سامانه 137 مدیریت شهری قم اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 96 هزار و 128 تماس از سوی زائران و مجاوران کریمه اهل بیت با مرکز 137 شهرداری قم برقرار شده است.

برقراری 96 هزار تماس با مرکز 137 شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به 70 درصد پیام‌هایی که به این مرکز ارائه می‌شود ظرف مدت 48 ساعت رسیدگی شده و پاسخ لازم به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد این مرکز در آذر ماه بیان داشت: در آذر ماه امسال 11 هزار و 926 تماس با سامانه 137 شهرداری قم برقرار شده است که با پیگیری‌های به عمل آمده رضایت 10 هزار و 506 نفر از تماس‌گیرندگان حاصل شده است.

مدیر سامانه 137 شهرداری قم افزود: به 70 درصد از پیام‌ها ظرف مدت 48 ساعت رسیدگی شده و پاسخ لازم به شهروندان ارائه می‌شود.

رحیمی اشاره کرد: به مابقی پیام‌ها که پاسخگویی به آن نیازمند بررسی و پیگیری‌های بیشتر است در مدت زمان یک هفته پاسخ لازم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این مرکز حتی در ایام تعطیلات مطرح کرد: در بارندگی‌های اخیر نیز به صورت ویژه این مرکز در خدمت شهروندان بوده و در صورتیکه شهروندان نسبت به ارائه گزارش و مشکلی اقدام کردند در اسرع وقت مراتب از سوی همکاران اجرایی در واحدهای مختلف شهرداری مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر سامانه 137 شهرداری قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان به روکش شدن آسفالت معابر و شوارع اختصاص دارد، گفت: این نکته باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد که انجام روکش آسفالت نیازمند وجود دمای 15 درجه سانتیگراد به بالا است و به دلیل برودت هوا در شرایط کنونی انجام روکش آسفالت میسر نبوده و فقط در موارد اضطراری نسبت به لکه‌گیری و آسفالت اقدام می‌شود.

انتهای پیام/78010/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول