اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال

شبکه‏های توزیع برق فولادمحله بهینه‏سازی شد

شبکه‏های توزیع برق فولادمحله در مهدیشهر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال بهینه‏سازی شد.

شبکه‏های توزیع برق فولادمحله بهینه‏سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سرپرست توزیع برق شهرستان مهدیشهر پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اصلاح و بهینه‏سازی تاسیسات و شبکه‏های توزیع برق روستای فولادمحله از توابع شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر با اعتباری به میزان 3 میلیارد و 270 میلیون ریال اجرایی شد.

حسین حافظی بیان داشت: طرح‏های بهره‏برداری شده از ابتدای سال‏جاری تاکنون و در راستای ارتقای ضریب اطمینان شبکه و افزایش رضایت مشترکان برق این روستا صورت گرفته است.

سرپرست توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: 2 هزار و 516 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و 600 متر خط 20 کیلوولت هوایی برای تامین برق متقاضیان جدید احداث شده است.

وی با اعلام اینکه دو ایستگاه هوایی توزیع برق جدید نصب شده است، افزود: به منظور تقویت ولتاژ شبکه روستای فولادمحله، دو دستگاه پست هوایی نیز به ظرفیت 300 کیلوولت آمپر افزایش یافته است.

حافظی با اشاره به اینکه 500 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، یادآور شد: برای کاهش خاموشی‏های ناخواسته، 90 هزار شبکه فشار متوسط هم اصلاح و بهینه‏سازی شد.

سرپرست توزیع برق شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: به جهت ایجاد نقاط مانور و پایداری بیشتر شبکه 20 کیلوولت، یک دستگاه ریکلوزر و یک دستگاه سکسیونر نصب شده است.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول