اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان عنوان کرد

عدم تحقق اعتبار مصوب سفر رهبری به مرکز آموزش شهید بهشتی

فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان گفت: هنوز اعتبار مصوب سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به این مرکز محقق نشده است که امیدواریم مسئولان برای تحقق این امر، بیش از پیش تلاش کنند.

عدم تحقق اعتبار مصوب سفر رهبری به مرکز آموزش شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان پیش از ظهر امروز در آیین مراسم پایانی دوره آموزشی سربازان وظیفه مرکز آموزشی رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان که به نام حضرت ابوالفضل (ع) مزین شده است، اظهار داشت: دوران جوانی بهار زندگی انسان است و جوانان این مرز و بوم با انجام فریضه سربازی دین خود را به شهدا ادا می‌کنند.

وی منطق، نشاط، اطاعت‌پذیری و ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک جوان شایسته و لایق در جامعه برشمرد.

فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان هم در این آیین گفت: دست همه مسئولان و مردم را برای کمک به پیشرفت و توسعه این مرکز به گرمی می‌فشاریم.

احمد آرائیان اظهار کرد: این مرکز متعلق به همه مردم استان خراسان شمالی و شیروان است.

وی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در معرفی این مرکز بسیار مهم خواند و از آنان خواست تا در معرفی این مرکز بیش از پیش تلاش کنند.

آرائیان تصریح کرد: این تنها مرکز آموزش رزم مقدماتی شرق کشور است که سالیانه بیش از 5 هزار نفر از سربازان سراسر کشور آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این مرکز از نظر اقتصادی برای شهر شیروان درآمدزا است، گفت: نبود سالن ملاقات برای خانواده‌ها و آسفالت و بازگشایی مسیر خیابان فلسطین به این مرکز از عمده مشکلات به شمار می‌رود.

فرمانده مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید بهشتی شیروان اظهار کرد: این مرکز با تمام توان نیرو و امکانات آماده هرگونه مقابله با تهدیدات داخلی و برون مرزی در ابعاد مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز اعتبار 500 میلیون ریالی مصوب سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به این مرکز محقق نشده است که امیدواریم مسئولان برای تحقق این امر، بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش فارس، در این آیین که فرماندار و جمعی از شخصیت‌های نظامی مرکز آموزش شهید بهشتی شیروان حضور داشتند، چند برنامه فرهنگی، نظامی و ورزشی انجام گرفت.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول