اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

ابلاغ کل تعهدات دفتر رهبری برابر پروژه‌های نیروهای مسلح خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده؛ در روزهای آینده کل تعهدات دفتر مقام معظم رهبری برابر پروژه‌های نیروهای مسلح ابلاغ خواهد شد.

ابلاغ کل تعهدات دفتر رهبری برابر پروژه‌های نیروهای مسلح خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، سید علی‌اکبر پرویزی در نشست بررسی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه نیروهای مسلح اظهار کرد: جمع اعتبارات مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه نیروهای مسلح 64 میلیارد تومان است که تاکنون 11 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

وی افزود: نمایندگان نیروهای مسلح استان خراسان شمالی از طریق وزارت دفاع و سازمان‌های مربوطه پیگیری نمایند تا تعهدات آن‌ها نیز به موقع انجام شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: هر دو هفته یک‌بار معاونت برنامه‌ریزی استانداری از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیر مصوبات سفر است.

پرویزی اضافه کرد: نیروهای مسلح مشکلاتی را که در خصوص پروژه‌های مصوب سفر دارند برای پیگیری و رفع آن به استانداری منعکس کنند.

وی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی و کشت و صنعت باید دنبال پروژه‌هایی که به آب کمتری نیاز دارند، باشیم.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست گفت: در سفرهای مقام معظم رهبری برای نیروهای مسلح تکالیفی مشخص می‌شود و هم‌زمان با سفر در روزهای پایانی با حضور هیئت دولت مصوباتی نیز با نظر دفتر معظم‌له به تصویب می‌رسد.

سردار میرصالحی افزود: معاونت بازرسی نیروهای مسلح مسئولیت پیگیری حسن اجرای مصوباتی که مربوط به نیروهای مسلح است را به عهده دارد.

وی اظهار کرد: از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به طور مستمر گزارش تهیه و خدمت مقام معظم رهبری ارائه می‌شود.

سردار میرصالحی یادآور شد: تاکنون سه جلسه در خصوص مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، برای بررسی موانع در مسیر اجرای پروژه‌ها و رفع آن داشته‌ایم.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول