اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

2 طرح ورزشی مصوب سفر رهبری به قم در حال احداث است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پیگیری جدی و پشتیبانی این اداره کل در احداث سریع‌تر 2 طرح ورزشی مصوب سفر رهبر انقلاب به قم خبر داد.

2 طرح ورزشی مصوب سفر رهبری به قم در حال احداث است

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بازدید اخیر خود از این 2 طرح ورزشی که 2 سالن در حال احداث در منطقه امامزاده ابراهیم شهر مقدس قم و روستای باقرآباد است، اظهار کرد: ابتدا بازدید کاملی از سالن در حال احداث روستای باقرآباد بخش جعفرآباد داشتیم و خوشبختانه این سالن مراحل پیشرفت خود را به خوبی طی می‌کند.

وی ادامه داد: از نزدیک روند پیشرفت این طرح ورزشی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت و پیش‌بینی این اداره کل این است که ان‌شاءالله این سالن به زودی آماده بهره‌برداری برای علاقه‌مندان به ورزش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سالن ورزشی روستای باقرآباد از طرح‌های مصوب سفر رهبر انقلاب به قم در سال 1389 است که عملیات احداث آن با زیربنای یک‌هزار و 300 متر مربع از خردادماه سال 1391 آغاز شده است و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی حدود 60 درصد است.

جهان‌بینی در ادامه به احداث یکی دیگر از طرح‌های ورزشی مصوب سفر رهبری در قم اشاره کرد و یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح ورزشی با عنوان سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه امامزاده ابراهیم در حال انجام است.

وی عنوان کرد: عملیات احداث این سالن ورزشی در منطقه امامزاده ابراهیم قم در زمینی به مساحت یک‌هزار و 170 مترمربع که از مصوبات سفر رهبری به قم محسوب می‌شود با نام سالن ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) در خیابان امامزاده ابراهیم منطقه نیروگاه انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: هزینه خرید زمین این پروژه از محل اعتبارات ردیف دفتر رهبر معظم انقلاب و احداث طرح از محل اعتبارات استانی تامین شده است و برنامه ما این است که به زودی از این سالن نیز بهره‌برداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سفر پر برکت رهبر انقلاب به استان قم چندین طرح ورزشی در مصوبات قرار داشت که بیشتر آن‌ها اجرایی شده و به زودی در اختیار جامعه ورزش و جوانان قرار می‌گیرد ضمن اینکه سالن چند منظوره حضرت ابوالفضل (ع) می‌تواند بخش مهمی از نیازهای نوجوانان و جوانان ورزشکار و مردم ورزش‌دوست منطقه امامزاده ابراهیم را به فضا و امکانات مطلوب ورزشی تامین کند.

جهان‌بینی اظهار داشت: در فاز دوم این طرح نیز احداث یک باب سالن ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی نیز پیش‌بینی شده است و در نظر داریم که با پیگیری جدی‌تر طرح سالن ورزشی حضرت ابوالفضل (ع) تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و آن را در اختیار جامعه ورزش و جوانان قرار دهیم.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول