اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید آموزش و پرورش بوشهر:

منویات رهبری منشور مدیریتی‌ام است

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بنده نماینده دولت تدبیر و امید هستم و منویات رهبری و مسئولان دولت منشور مدیریت من است.

منویات رهبری منشور مدیریتی‌ام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اصغر حصیری پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به میثاق‌نامه خود اظهار داشت: مدیریت در نظام اسلامی را جبهه خدمت و نه قدرت دانسته و خود را خادم خانواده تعلیم و تربیت می‌دانم.

وی بیان کرد: بنده نماینده دولت تدبیر و امید هستم و منویات رهبری و مسئولان دولت منشور مدیریت من است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: خود را متعهد با تعامل سازنده با استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌دانم ولی بی‌تردید تصمیمات ناظر در امر تعلیم و تربیت را متولیان تربیت و تعلیم اتخاذ خواهند کرد. خود را مقید به حفظ خداباوری ارزش‌های دینی می‌دانم و پاسدار حرمت رسول‌الله و اهل بیت (ع) خواهم بود.

وی با بیان اینکه مروج ایدئولوژی اسلامی شهیدان خواهم بود، خاطرنشان کرد: ستاد تعلیم و تربیت استانی اتاق فرمان مرکز سیاست‌های تربیت اسلامی در آموزش و پرورش است و برای ارتقاء این مدیریت اهتمام خواهم ورزید.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: مدارس خط مقدم تعلیم و تربیت هستند پس حامی بی‌منت آن‌ها خواهیم بود ضمن اینکه بازیگران اصلی آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند که راه پیشرفت آن‌ها پیوند با خانواده و مربیان است.

حصیری بیان کرد: حفظ کرامت دانش‌آموزان در دستور کار است و این مهم را به عنوان کلید آموزش و پرورش سالم می‌دانم.  ارتقاء متوازن تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش از اولویت‌های دیگر بنده است و برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان خواهم کوشید.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر نهادینه شدن پژوهش را از دیگر اولویت‌های خود ذکر کرد و گفت: کم‌فروشی آموزش پدیده‌ای زشت در آموزش و پرورش است پس مبارزه با آن را وظیفه اخلاقی خود می‌دانم.

حصیری اضافه کرد: پاسدار حقوق همه متولیان آموزش و پرورش در استان خواهم بود و شفافیت در گفتار و عمل مدیریتی را بزرگ‌ترین ساز و کار اطمینان و اعتماد می‌دانم. با تمام توان از بیت‌المال آموزش و پرورش محافظت می‌کنم و در راستای اهداف تعلیم و تربیت تلاش خواهم کرد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امانت‌دار تعلیم و تربیت استان هستم و وقت خود را صرف غرض‌های شخصی نخواهم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول