اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضمن بیان توضیحاتی پیرامون نحوه کمک‌رسانی به مردم بستک

استانداری هرمزگان: نماینده بستک جانب انصاف را رعایت کند

روابط عمومی استانداری هرمزگان ضمن تشریح بخشی از کمک‌های صورت گرفته به منطقه زلزله‌زده بستک در مطلبی آورده است: این انتظار از نماینده غرب استان در مجلس می‌رفت که در بیان نقطه نظرات خود پیرامون کمک رسانی جانب انصاف را رعایت کند.

استانداری هرمزگان: نماینده بستک جانب انصاف را رعایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، با توجه به اینکه مشی دولت تدبیر و امید، بر تعامل و دفاع از جایگاه منتقدان استوار بوده از این رو استانداری هرمزگان قصد پاسخ به اظهارات نماینده محترم مردم شریف بندرلنگه، بستک و پارسیان را در مجلس شورای اسلامی نداشت اما از آنجا که این موضوع ممکن بود، عدم پاسخگویی تلقی شود بر آن شدیم تا مطالبی را در خصوص اظهارات وی جهت تنویر افکار عمومی عنوان نمائیم.

در ادامه این مطلب آمده است: نخست اینکه پیام ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و ابراز همدردی با مردم بستک و حضور دکتر نوبخت معاونت ریاست جمهوری در میان مردم، دو سفر استاندار هرمزگان به منطقه و برگزاری جلسه ستاد بحران در روز حادثه در محل فرمانداری بستک به ریاست استاندار خود نشان از عزم و اهمیت جدی دولت برای کمک به زلزله‌زدگان بود و اینکه اراده حقیقی در کنار اقدام عملی برای ساماندهی زلزله بستک در میان همگان وجود داشت و در کنار کاستی‌ها، اقدامات ارزشمندی انجام شد که مصوبه 53 میلیارد تومانی هیئت محترم وزیران که به ریاست شخص رئیس جمهور انجام شد یکی از نتایج و دستاوردهای این پیگیری‌ها و اقدامات بود.

توزیع 4 هزار و 3283 چادر، 2 هزار و 825 پتو، 561 تخته موکت، یک‌هزار و 148 عدد والور، 11 هزار و 446 قطعه نایلون برای پوشش چادرها، 13 هزار و 680 عدد کنسروجات، یک‌هزار و 400 دست غذا به همراه تجهیزات پزشکی، روانشناسی در کنار کمک 1.5 میلیارد تومانی به بیمارستان جدید بستک و اعزام چند فروند بالگرد به منطقه تنها بخشی از این تلاش‌ها و اقدامات بود.

حضور تمامی مسئولان ستاد بحران و تلاشگران جمعیت هلال احمر و نیروهای مخلص بسیجی و همت مردم و همیاری استان‌های معین موجب شد تا بسیج عمومی برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گیرد.

استانداری هرمزگان همگام با دولت تدبیر و امید که در راستای تشکیل دولت راستگویان و درستکاران در حال حرکت است هیچ‌گاه به مردم هرمزگان دروغ نگفته و سابقه‌ای در آمارسازی در دوران جدید خدمت نیز نداشته است.

این انتظار از نماینده محترم مردم می‌رفت که در بیان نقطه نظرات خود جانب انصاف را رعایت کرده و به جای اتهام‌زنی؛ عملکرد خود را در موضوع زلزله بستک به اطلاع مردم شریف می‌رساند و سئوال اینکه چرا در ایجاد زیرساخت‌های مقابله با بحران در بستک پیش بینی‌های لازم و پیگیری‌های کافی صورت نگرفته است؟ و امروز مقصران حقیقی غفلت گذشته چه کسانی هستند که استانداری هرمزگان میراث‌دار آن شده است؟ و در عین حال نماینده محترم را به تامل در اظهارات خود دعوت می‌کنیم.

در پایان ضمن احترام به دیدگاه و نظر نماینده محترم که از حق طبیعی و قانونی خود استفاده کرده و ما به خوبی دغدغه وی را درک می‌کنیم، به عرض می‌رساند استانداری هرمزگان در راستای منویات مقام معظم رهبری خود را موظف به استفاده از مشورت دلسوزان نظام می‌داند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول