اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

پل احمدی ارتباط 61 روستای هرمزگان را تسهیل می‌کند

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پل بزرگ احمدی در شهرستان حاجی‌آباد خبر داد و گفت: این پل ارتباط 61 روستای بخش احمدی به مرکز استان را تسهیل و ایمن می‌کند.

پل احمدی ارتباط 61 روستای هرمزگان را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، محمدمهدی رضایی لری افزود: این پل از جمله پروژه‌های شاخص روستایی هرمزگان است که ارتباط 61 روستای بخش احمدی با 2 هزار و 421 خانوار و 7 هزار و 718 نفر جمعیت را به مرکز استان تسهیل و ایمن می‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل یاد شده با 9 دهانه 20 متری از نیمه دوم سال 1390 آغاز شده است، تصریح کرد: به رغم مشکلات اعتباری پروژه، سازه اصلی پل تا مرحله سرستون اجرا شده و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی لری همچنین افزود: با ساخت 36 عدد تیر از 45 تیر مورد نیاز پل، اجرای سقف پل نیز از اواخر بهمن ماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه 28 میلیارد ریال از مجموع 42 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز پروژه مذکور محقق شده است، ابراز امیدواری کرد در صورت تامین منابع مالی، پل بزرگ احمدی تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی لری همچنین به جاده‌های طرفین پل در حال احداث احمدی اشاره کرد و افزود: عمده عملیات زیرسازی راه‌های طرفین پل از سمت سیاهو اجرا شده و بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، ایجاد راه ایمن به منظور آسایش و رفاه روستانشینان منطقه، عدم انسداد محور در مواقع بارندگی و کاهش مصرف سوخت و تسهیل در امور حمل و نقل را از دلایل  احداث این پل عنوان کرد.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول