اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری مطرح شد

گلایه فرماندار میناب نسبت به شکایت برخی مدیران علیه یکدیگر در مراجع قضایی

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب از طرح شکایت برخی مسئولان نسبت به یکدیگر در مراجع قضایی گلایه کرد.

گلایه فرماندار میناب نسبت به شکایت برخی مدیران علیه یکدیگر در مراجع قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، عباس خدادادزاده دوشنبه شب در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به فضیلت‌های ماه ربیع‌الاول، از لیلة‌المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام(ص)، آغاز ولایت و امامت امام زمان(عج) و ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به عنوان مهمترین مناسبت‌های این ماه نام برد و با تشریح ابعاد شخصیت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار داشت: میلاد نبی مکرم اسلام(ص) بزرگترین ولادت در عالم هستی است.

وی افزود: حسن خلق و اخلاق نیکو، رفتار کریمانه و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم و تحمل ناملایمات دشمنان و مخالفان از مهمترین ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) است که همه مسئولان در نظام اسلامی باید با تأسی از آن به مردم خدمت کنند.

خدادادزاده در ادامه به شعار تدبیر و امید در دولت یازدهم اشاره کرد و با بیان این که تدبیر به معنای بهترین وضعیت در عمل به دستور برای رفع مشکلات و موانع است گفت: مسئولان باید علی‌رغم همه کمبودها و مشکلات مالی که طی دو سال اخیر محقق شده است، امیدواری را در مردم ایجاد کنند.

فرماندار ویژه میناب همچنین با اشاره فرمایشی از مولای متقیان امام علی(ع) اظهار داشت: مردم باید شادی و اخلاق حسنه را در چهره، رفتار و مراودات با مسئولان احساس کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که هرمزگان قطب اقتصادی کشور محسوب می‌شود به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: این‌که رئیس جمهور؛ سفر به هرمزگان را در اولویت قرار داده است مصداق عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.

رئیس شورای اداری میناب خطاب به مسئولان این شهرستان گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف و ملزم هستند طی مدت دو هفته اطلاعات بخش‌هایی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و چهار دوره سفر رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم که مربوط به شهرستان میناب است را جمع‌آوری و ضمن مستندسازی، میزان پیشرفت فیزیکی و مالی آنها را با ذکر موانع و مشکلات پیش رو لحاظ و به همراه تصویر شفاف و گویا تهیه و به فرمانداری ارائه کنند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه با بیان این که سفر رئیس جمهور به هرمزگان به معنای سفر هیئت دولت به استان نیست افزود: در این سفر تنها وزرای تخصصی و برابر ظرفیت و نیاز رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

خدادادزاده ارتقای فرمانداری میناب به فرمانداری ویژه در نهم دی ماه سال گذشته را ظرفیتی برای شرق هرمزگان دانست و بیان کرد: در این راستا باید سطح انتظارات مردم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه میناب در بخش دیگری از سخنان خود برخی از حوادث و رخدادهای این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و با گلایه از برخی حرکات در میناب گفت: متاسفانه طی هفته‌های گذشته عده‌ای از مسئولان با طرح شکایت علیه یکدیگر در مراجع قضایی کار خوب و پسندیده‌ای را انجام ندادند.

وی اظهار داشت: اگر مسئله و مشکلی بین دستگاه‌های دولتی وجود دارد باید در خود مجموعه‌های دولتی بررسی و حل شود و اگر هم به نتیجه نرسید به فرمانداری ارجاع داده شود.

رئیس شورای اداری میناب همچنین با اشاره به ناپایداری جوی طی روزهای آینده، بر حفظ آمادگی کامل همه دستگاه‌های عضو ستاد حوادث غیرمترقبه تاکید کرد و گفت: مردم نباید از بارش باران و رحمت الهی ترس و نگرانی داشته باشند.

تلاش در جهت حل مشکلات موقوفات، همکاری با عوامل اجرایی طرح مقابله با فلج اطفال و مشارکت با هلال احمر و سپاه در زمینه جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده بستک از دیگر مواردی بود که در نشست شورای اداری میناب مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/88004/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول