اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون گلف:

گلف به دلیل تبلیغات نامناسب جایگاه خوبی در جامعه ندارد

دبیر فدراسیون گلف به ظرفیت و پتانسیل ورزشی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: ورزش گلف از جمله رشته‌های جذاب و خانوادگی‌ است که به دلیل ناشناخته بودن و تبلیغات نامناسب نتوانسته است جایگاه خوبی را در جامعه پیدا کند.

گلف به دلیل تبلیغات نامناسب جایگاه خوبی در جامعه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا نداف‌پور دبیر فدراسیون گلف در مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی اظهار داشت: ورزش گلف از جمله رشته‌های جذاب و خانوادگی‌ است که به دلیل ناشناخته بودن و تبلیغات نامناسب نتوانسته است جایگاه مناسبی را در جامعه پیدا کند.

وی افزود: ورزش گلف همزاد فوتبال است اما در ایران از سال 43 با مشارکت بخش خصوصی و احداث زمین گلف در مجموعه ورزشی تهران به جمع ورزش‌های فعال کشور پیوست.

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: از سال 70 ورزش گلف به صورت یک انجمن در سازمان تربیت بدنی به رسمیت شناخته شد اما در سال 74 فعالان این رشته ورزشی موفق شدند مجوز فعالیت فدراسیون گلف را از تشکیلات ورزش کشور اخذ کنند.

نداف‌پور با بیان اینکه هیئت گلف خراسان جنوبی از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: پتانسیل و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌ا‌فزاری موجود در استان می‌تواند نقطه مثبتی برای رشد و شکوفایی ورزش گلف محسوب شود و این رشته ورزشی را از حالت رکود خارج سازد.

وی به حمایت‌های مالی و معنوی فدراسیون از هیئت‌های استان‌ها اشاره کرد و گفت: بدلیل حساسیت بعضی از شهرستان‌های مذهبی ورزش گلف در بیشتر استا‌ن‌ها مورد اقبال مردم به ویژه قشر جوان و تحصیل کرده قرار گرفته است و خراسان جنوبی نیز از بدو تاسیس هیئت گلف توانسته است با حمایت فدراسیون استعدادهای ورزشی را به خوبی شناسایی و در راستای توسعه و ترویج این رشته ورزشی اقدامات شایسته را انجام دهد.

دبیر فدراسیون گلف با بیان اینکه فدراسیون در راستای ارتقای ورزش گلف برنامه‌ها و تقویم ورزشی سالانه را در اختیار هیئت‌های استان‌ها قرار می‌دهد، افزود: هر استانی که آمادگی برگزاری کلاس‌های مربیگری را اعلام کرده است، فدراسیون در اسرع وقت مربیان صاحب نام خود را برای آموزش ورزشکاران به آن استان اعزام کرده است و در اختصاص اعتبار نیز مساعدت لازم را اعمال کرده است.

نداف‌پور خاطرنشان کرد: در صورتیکه زمین مناسبی از طرف استان در اختیار فدراسیون قرار گیرد، فدراسیون هم برای نقشه‌برداری و آماده‌سازی آن از تمام ظرفیت و توان کارشناسان خود برای استفاده هرچه بهتر ورزشکاران رشته ورزشی گلف دریغ نمی‌کند.

وی به هزینه‌بر بودن وسایل ورزش گلف اشاره کرد و یادآور شد: فدراسیون در حد توان خود نسبت به تجهیز هیئت به اقلام مورد نیاز ورزشکاران اقدام می‌کند تا خراسان جنوبی نیز بتواند جزو استان‌های موفق در این رشته ورزشی قرار گیرد.

انتهای پیام/69014/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول