اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره آدم برفی در کوهبنان برگزار شد

جشنواره آدم برفی با حضور 80 نفر از جوانان کوهبنان برگزار شد.

جشنواره آدم برفی در کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، پس از 15 سال نخستین جشنواره آدم برفی شهرستان کوهبنان با حضور خانواده‌ها و بیش از 80 نفر از جوانان این شهرستان در پارک شهرداری برگزار شد.

علی احمدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار فارس گفت: با توجه به بارش سنگین برف در سطح شهر کوهبنان گروه کثیری از مردم این شهر به همراه خانواده و حتی کودکان خردسال در جشنواره آدم برفی شرکت کردند و در کنار دیگر خانواده‌ها ساعاتی شاد و به یاد ماندنی را سپری کردند.

وی ابراز داشت: بارش برف که از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده با نشست برف بر روی طبیعت چهره بسیار شاد مفرحی را به شهر داده است، لذا مردم بام فرهنگی استان که سال‌های گذشته چنین برفی را ندیده بودند و سعی کردند با تمام وجود از فضای به وجود آمده کمال استفاده را ببرند.

احمدی ابراز داشت: بارش کم سابقه نزولات آسمانی برف در شهرستان سبب شد که خانواده‌ها بتوانند تفریحات مختلفی از جمله سرسره بازی در پای دامنه کوه‌ها و ساخت آدم برفی‌ها را به همراه خانواده خود داشته باشند.

وی درباره هدف برگزاری جشنواره آدم برفی گفت‌: شکرگزاری از نزول نعمت‌های الهی پس از 15 سال در کوهبنان‌، ایجاد شور و نشاط در بین اعضای خانواده‌ها با توجه به اینکه اکثر مردم در معادن زغال‌سنگ مشغول به کار بوده و از داشتن بازی‌ها و تفریحات سالم بی‌بهره هستند، همچنین تخلیه انرژی و هیجانات جوانان و نشان دادن روحیه وحدت و همدلی ساکنان کوهبنان است.

احمدی عنوان کرد: برف بازی کردن اقشار مختلف‌، گرفتن عکس‌های یادگاری و دانه‌پاشی به پرندگان، ساخت گلوله‌های برفی بزرگ‌ نیز از صحنه‌های جالبی بودند که جوانان کوهبنانی‌ امروز در این جشنواره به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول