اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر مطرح کرد

نصب دستگاه‌های ورزشی در نقاط پرتردد شهر بوشهر

عضو شورای شهر بوشهر گفت: نصب دستگاه‌های ورزشی در بعضی از نقاط پرتردد شهر برای ورزش و تحرک شهروندان یک ضرورت است که باید انجام شود.

نصب دستگاه‌های ورزشی در نقاط پرتردد شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای شهر بوشهر، به تمجید از اقدامات شهرداری پرداخت و اظهار داشت: در اکثر مواقع در اطراف بعضی از میادین شهر شاهد آب‌گرفتگی‌های گسترده‌ای بودیم که در بارندگی اخیر با تلاشی که نیروهای شهرداری داشتند این معضل کمتر به چشم آمد.

عضو شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: جنب و جوش و همدلی نیروهای شهرداری در نوع خودش تحسین‌برانگیز بود که این همدلی در برطرف کردن مشکلات شهروندان می‌تواند ادامه‌دار باشد و می‌شود حداقل یک روز در هفته با فعالیت‌های این‌چنینی به برطرف کردن مشکلات شهروندان در سطح شهر پرداخت.

آسایش در ادامه نیز به ارائه چند پیشنهاد پرداخت و گفت: در بعضی از خیابان‌های شهری گونه‌های درختی نظیر کهور وجود دارند که می‌توان با جایگزینی گونه‌های مناسب دیگر به زیبا کردن سیمای شهر پرداخت.

پیشنهاد دیگری نیز از سوی وی مطرح شد و آن هم نصب دستگاه‌های ورزشی در بعضی از نقاط پرتردد شهر برای ورزش و تحرک شهروندان بود.

در جلسه شامگاه سه‌شنبه شورای شهر بوشهر اعضای شورا به تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری برای فعالیت‌های چشم‌گیر آنها در جریان بارندگی اخیر پرداختند.

در این جلسه شورای شهر بوشهر توسط اعضای شورا از فعالیت‌های مجموعه شهرداری در جریان بارندگی اخیر تقدیر شد.

با وجود بارش 88 میلی‌متری باران، اقدام کارکنان شهرداری ستودنی بود

نصرالله اسدی عضو شورای شهر بوشهر با تشکر از پرسنل شهرداری اظهار داشت: با توجه به حجم بالای باران روز گذشته در اکثر نقاط شهر شاهد فعالیت پرسنل پرتلاش شهرداری بودیم که زحمات بی‌دریغ این مجموعه در چنین شرایط دشواری جای تقدیر و تشکر دارد.

اسدی ادامه داد: در برخی نقاط شهر آبگرفتگی داشتیم ولی با توجه به بارش 88 میلی‌متری باران آن هم در فاصله چند ساعت، تحت هر شرایطی این آب‌گرفتگی وجود داشت.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول