اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد

برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

برگزاری 500 برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی ظهر امروز در جلسه ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه مبارک فجر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های ورزشی عضو ستاد کمیته ورزش و جوانان دهه فجر برنامه‌های خود را به این ستاد اعلام کرده‌اند که بعد از تصویب و اخذ مجوزهای لازم این برنامه‌ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای دستگاه‌های عضو این ستاد لازم است برای پرهیز از موازی کاری و تداخل برنامه‌ها تمامی دستگاه‌ها با محوریت این ستاد برنامه‌های خود را به مناسبت دهه مبارک فجر به انجام برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در روستاها توسط هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی، برگزاری نمایشگاه کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، غبار روبی مزار شهدا و بازدید از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی را بخشی از برنامه‌های این ستاد به مناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد.

ملکی اضافه کرد: در حوزه ورزش بانوان 90 برنامه در سطح شهرستان اراک در نظر گرفته شده که برگزاری مسابقات ورزشی در تمامی رشته‌ها و شرکت در مسابقات کشوری بخشی از این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی صبح و نشاط با همکاری صدا و سیما خبر داد و بیان داشت: این همایش چهارم بهمن ماه سال جاری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و شورای شهر و شهرداری اراک در منطقه کوه گردو اراک برگزار خواهد شد که برآورد می‌شود بالغ بر 100 هزار نفر از شهروندان اراکی در این جشنواره شرکت کنند.

ملکی در پایان اذعان داشت: همایش پیاده روی صبح و نشاط که از شبکه سه سیما نیز به طور زنده پخش خواهد شد می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شناسایی توانمندی‌های شهر اراک باشد و یک ارتباط دو سویه بین شهروندان و مسئولان استان برقرار کند.

انتهای پیام/87012/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول