اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

برنامه‌های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: برنامه‌های دهه فجر باید مبتنی بر مردمی بودن با ارائه دستاوردهای نظام به نسل جوان این مرز و بوم باشد.

برنامه‌های دهه فجر باید به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پنجمین جلسه کمیته بانوان و خانواده شهرستان زنجان ظهر امروز به ریاست ابوالفضل خوئینی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و نمایندگان امور بانوان و خانواده ادارات شهرستان در محل دفتر معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل در تشکیل انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران بخشی از تاریخ کشورمان را از گذشته تا آینده جدا کرده است.

ابوالفضل خوئینی با بیان اینکه دهه فجر یادآور شور و نشاط مردمی است که با خون خود موجبات پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی را فراهم کردند، افزود: برنامه‌های دهه فجر باید مبتنی بر مردمی بودن با ارائه تمدن اسلامی و دستاوردهای نظام به جوانان این مرز و بوم باشد.

در ادامه با توجه به دستور کار جلسه نمایندگان امور بانوان و خانواده ادارات ذیربط به برنامه‌های شاخص ادارات که در سطح منطقه‌ای قابل اجراست از جمله برگزاری همایش بزرگ خانواده، جشنواره آدم برفی، اجرای نشست ورک‌شاپ نقد عکس‌های دوران انقلاب با حضور اساتید فن، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت، دیدار با امام جمعه زنجان، بازدید رایگان مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌ها از مرکز علوم و نجوم، تجمع بزرگ بانوان، تقدیر از سه نفر از مشاوران فعال و موفق امور بانوان و خانواده دستگاه‌ها در جشن بزرگ انقلاب شهرستان، ویزیت رایگان بانوان در درمانگاه‌های مشخص شهر و روستاهای شهرستان، افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی در منطقه بی‌سیم و جنگ شادی در محل فرهنگسرای کوثر اشاره شد.

همچنین در پنجمین جلسه کمیته بانوان و خانواده شهرستان زنجان مصوب شد جلسه هماهنگی برگزاری تجمع بزرگ بانوان و مسابقات ورزشی کارکنان دولت در تاریخ 21 دی ماه جاری با حضور ادارات ذیربط در محل فرمانداری زنجان برگزار شود.

مقرر شد نمایندگان امور بانوان و خانواده شهرستان برنامه‌های مصوب و قطعی خود را تا تاریخ 21 دی ماه جاری برای جمع‌بندی و انجام هماهنگی‌های لازم به دبیرخانه امور بانوان و خانواده فرمانداری ارسال کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد دومین کارگروه بانوان و خانواده شهرستان زنجان برای آگاهی نمایندگان امور بانوان و خانواده همه ادارات با محوریت اطلاع‌رسانی لازم از برنامه‌های دهه مبارک فجر و سایر در تاریخ 30 دی ماه جاری در محل برگزاری فرمانداری زنجان برگزار شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول