اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره عمار در همدان خبر داد

ارسال 2200 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار

دبیر اجرایی جشنواره عمار در استان همدان گفت: امسال بیش از یک‌هزار و 500 اثر داخلی و 700 اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شده است.

ارسال 2200 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت قلیچ‌خانی ظهر امروز در در جلسه ستاد اکران فیلم‌های جشنواره عمار در همدان اظهار کرد: اکران‌ فیلم‌های جشنواره عمار در استان همدان از 14 دی ماه امسال تا 14 دی ماه 93 بدون محدودیت زمانی و مکانی ادامه دارد.

وی افزود: اکران جشنواره فیلم‌های عمار برای چهارمین سال متوالی در سطح کشور برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره عمار در استان همدان تصریح کرد: در ابتدای این جشنواره تنها 35 اثر به دبیرخانه ارسال شد اما با توجه به فعالیت این جشنواره طی چهار سال، امسال بیش از یک‌هزار و 500 اثر داخلی و 700 اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شده است.

وی بیان داشت: اکران جشنواره فیلم‌های عمار در مساجد، دانشگاه‌ها، کانون‌های پرورش فکری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و در گستره وسیع انجام خواهد گرفت.

قلیچ‌خانی گفت: اکران فازهای مختلف جشنواره استانی با توجه به درخواست مردم و نهادهای مختلف قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه این جشنواره بدون هرگونه اعتبار و به صورت کاملاً مردمی برگزار می‌شود، افزود: امسال آثار خوبی در جشنواره ارائه شده و این نشان می‌دهد که فیلم‌ها و فیلمنامه‌ها هدفمند حرکت می‌کنند.

دبیر اجرایی جشنواره عمار در استان همدان اضافه کرد: امسال نیز حجم آثار ارسالی و کیفیت فیلمنامه‌ها بسیار بالا و از هر لحاظی این آثار بسیار امیدوارکننده هستند.

وی ادامه داد: جشنواره‌های ما در اکثر موارد با مردم فاصله داشته‌اند اما جشنواره عمار این فاصله و این تعریف معمول از جشنواره‌ها را شکست و با دل و جان با مردم ارتباط برقرار کرد.

قلیچ‌خانی یادآور شد: حتی شکل افتتاحیه این جشنواره و اینکه ویژه‌ترین و بالاترین مهمانان آن خانواده‌های شهدا بودند باعث شده این جشنواره واقعاً مردمی باشد.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه افزود: امید است با همت دبیرخانه جشنواره فیلم‌های عمار، تعداد بازدیدکنندگان در سطح اقشار مختلف مردم افزایش یافته و در آینده نزدیک با جشنواره‌های بزرگ رقابت کند.

علی بقایی خاطرنشان کرد: باید در اکران فیلم‌های عمار که با محتوای اسلامی ایرانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری است تمام تلاش خود را به کار بریم و فیلم‌ها در دورترین روستاها و مساجد برای نسل جوان اکران داده شود.

انتهای پیام/89006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول