اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین دوره جشنواره عمار صورت می‌گیرد

اکران فیلم «تا آفتاب» در جشنواره عمار

حسین پوراسماعیل تهیه‌کننده و کارگردان کرجی فیلم تا آفتاب از آغاز نمایش این اثر در چهارمین دوره جشنواره عمار خبر داد.

اکران فیلم «تا آفتاب» در جشنواره عمار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، فیلم مستند تا آفتاب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین پوراسماعیل هنرمند کرجی جزو آثار منتخب جشنواره عمار است که در سالن دو سینما فلسطین در تاریخ 17/10/92 ساعت 13الی 30/14 به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم در رابطه با کاروان عزاداران پیاده‌ای است که از نیشابور تا مشهد مقدس برای زیارت امام رضا (ع) هر ساله این مقصد را طی می‌کنند.

فیلم تا آفتاب به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین پوراسماعیل، فیلمبرداری میثم زنده‌دل، دستیار فیلمبردار و صدابرداری حنیف شعاعی و تدوین حسین جمشیدی‌گوهری تهیه شده است.

حسین پوراسماعیل که دارای مدرک کارشناسی کارگردانی است، در فیلم‌های سینمایی سجاده آتش، آخرین شناسایی و چشم شیشه‌ای و مجموعه‌های تلویزیونی مثل بابا، ماجراهای کارآگاه لطفی، ماجراهای امروز و فردا حضور داشته و نقش‌آفرینی در بیش از 50 اثر نمایشی مختلف را در کارنامه خود دارد.

پوراسماعیل در گذشته دستیار کارگردان و مشاور کارگردان فیلم سینمایی به رنگ ارغوان، ارابه‌های مرگ و دوئل بوده و همکاری با گروه تلویزیونی روایت فتح را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول