اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش سنگین برف در فارس

راهداران تردد روان و ایمن را برای مسافران فراهم کرده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با وجود بارش شدید برف، تمام محورهای ارتباطی این استان با تلاش راهداران باز و تردد در آنها جریان دارد.

راهداران تردد روان و ایمن را برای مسافران فراهم کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری اظهار داشت: شدت بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف فارس آغاز شد و تا حدود ساعت چهار صبح امروز ادامه داشت، در مناطق کوهستانی در مقایسه با سایر نقاط این استان نمود بیشتری داشته و در بعضی ساعات به دلیل وجود تعدد خودروها و مجهز نبودن آنها، باعث بسته شدن جاده در برخی از این محورها بود اما با تلاش راهداران مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری بلافاصله عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را در این محورها انجام دادند، گفت: تلاش راهداران موثر واقع شده و مشکلی در این محورها به وجود نیامد.

عشایری با بیان این که راهداران فارسی به صورت شبانه‌روزی در محورها حضور دارند افزود: فقط در پاره‌ای از ساعات به دلیل برودت هوا در نقاط سخت‌گذر و کوهستانی برای برخی وسایل نقلیه که فاقد زنجیر چرخ بودند، مشکلاتی به وجود آمد.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون تمام راه‌های ارتباطی این استان باز است و ترافیک روان در آنها جریان دارد، گفت: رانندگانی که قصد عبور از نقاط کوهستانی را دارند، علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در پایان گفت: راهداران در محور شیراز - دشت ارژن نیز در حال فعالیت هستند و این محور هم‌اکنون برای تردد خودروها و کامیون‌های در راه مانده باز شده و زمانی که تردد این خودروها به اتمام رسید برای مابقی مسافران نیز جاده آماده است.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول