اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 48 ساعت گذشته

ارتفاع برف در گردنه‌های کرمان به یک متر رسید

بارش برف طی دو روز گذشته در استان کرمان، ارتفاع برف در گردنه‌ها را به یک متر رسانده است.

ارتفاع برف در گردنه‌های کرمان به یک متر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بارش سنگین برف که از صبح روز دوشنبه 16 دی ماه در استان کرمان آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

استان کرمان پس از سال‌ها خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی طی روزهای گذشته شاهد بارش برف و باران فراوان است و شادی مردم و کشاورزان را می‌توان به وضوح دید.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان بارش برف تا اواخر امروز در استان کرمان ادامه دارد و در حال حاضر ارتفاع برف در برخی مناطق مسکونی و گردنه‌های برف‌گیر به یک متر رسیده است.

طبق آخرین میزان بارندگی‌ها، شهرستان بافت با 30 سانتیمتر، شهربابک با 27 سانتیمتر و کرمان با 22 سانتیمتر بیشترین میزان ریزش برف را دارند.

همچنین شهرستان‌های زرند 20، رفسنجان 19، انار 18، لاله‌‌زار و سیرجان 17، جیرفت و کهنوج 16، شهداد پنج و بم دو سانتیمتر بارش برف داشته‌اند.

اداره کل هواشناسی استان کرمان هشدار داده است که با خروج سیستم بارشی از روز چهارشنبه 18 دی ماه از استان، دمای هوا به شدت کاهش می‌یابد و شاهد یخ‌زدگی خیابان‌ها و معابر هستیم.

انتهای پیام/80017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول