اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

ارتفاع برف در کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید.

ارتفاع برف در کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسید

سارا مبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: یک سامانه بارشی از صبح روز گذشته استان چهارمحال و بختیاری را تحت تأثیر قرار داده است که به تدریج عصر امروز از استان خارج می‌شود.

وی افزود: با خروج این سامانه دمای هوا در مناطق مختلف استان کاهش خواهد یافت.

مبینی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته، گفت: مالخلیفه با دمای چهار درجه سانتی‌گراد و بروجن با دمای منفی هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای شهرکرد را منفی شش درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و گفت: هم اکنون ارتفاع برف در شهرکرد به 23 سانتی‌متر رسیده است، این در حالی است که بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های هواشناسی ارتفاع برف در کوهرنگ به 92 سانتی‌متر رسیده است.

وی با اشاره به دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته، گفت: حداقل دمای بروجن منفی هفت درجه سانتی‌گراد و حداکثر منفی دو درجه سانتی گراد، حداقل دمای کوهرنگ منفی شش و حداکثر منفی یک، حداقل دما در سامان منفی شش و حداکثر منفی یک، در دزک حداقل دما منفی شش و حداکثر صفر درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مبینی ادامه داد: حداقل دما در آورگان منفی هفت و حداکثر منفی دو، حداقل دما در مالخلیفه منفی سه و حداکثر چهار درجه سانتی‌گراد، در فارسان حداقل دما منفی شش و حداکثر یک درجه سانتی‌گراد، در بن حداکثر دما منفی شش و حداقل دما منفی دو، در سورشجان حداقل دما منفی شش و حداکثر دما منفی یک، در بلداجی حداقل دما منفی شش و حداکثر دما منفی دو اعلام شده است.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول