اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم:

برگزاری برنامه‌های پرمحتوا در دهه فجر اولویت کمیته اطلاع‌رسانی است

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان دیلم گفت: پررنگ و پرمحتوا برگزار شدن دهه فجر مهم‌ترین موضوع در اجرای برنامه‌های دهه فجر است.

برگزاری برنامه‌های پرمحتوا در دهه فجر اولویت کمیته اطلاع‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی باید راهکارهایی اتخاذ کنیم تا اطلاع‌رسانی قبل و در ایام‌الله دهه مبارک فجر به نحو مطلوب و گسترده برای جلب مشارکت و همکاری مردم انجام شود.

عبدالحسین ناصری افزود: باید تلاش کنیم تا مردم به‌صورت خودجوش در اجرای برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب مشارکت داشته باشند و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشته باشند.

وی بیان داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست این است که به چه طریق و از چه ابزارهایی برای اطلاع‌رسانی در دهه مبارک فجر استفاده کنیم و چگونه مشارکت مردم را برای حضور در برنامه‌ها و مراسمات جلب کنیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در رویکردهای اطلاع‌رسانی باید به نحوه دسترسی مردم به اطلاعات و برنامه‌های دهه فجر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

ناصری اضافه کرد: فعال کردن رسانه‌های صوتی و تصویری، انعکاس اطلاعیه‌ها، بیانیه‌ها و اعلام مواضع ستاد در مواقع لزوم از طریق خبرگزاری‌ها،جراید کثیرالانتشار و صدا و سیما و همچنین برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای نقش‌آفرینی رسانه‌ها از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های کلی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: پررنگ و پرمحتوا برگزار شدن دهه فجر مهم‌ترین موضوع در اجرای برنامه‌های دهه فجر است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر دیلم نبود هفته‌نامه محلی و نمایندگی فعال صدا و سیما در این شهرستان را یکی از خلأهای اطلاع‌رسانی در این شهرستان عنوان کرد. 

انتهای پیام/66002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول