اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 دی‌ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین کلاس آشنایی با سیستم سهبا در پیام‌نور بیرجند

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: در 19 دی‌ماه جاری نخستین کلاس آموزشی آشنایی با سیستم سهبا در پیام‌نور بیرجند برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کلاس آشنایی با سیستم سهبا در پیام‌نور بیرجند

حسن حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سامانه هوشمند آموزشی و برنامه‌ریزی تحت وب در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی عملیاتی شد.

وی با بیان این‌که سامانه سهبا از تاریخ 25 شهریورماه سال جاری در مرکز پیام‌نور بیرجند به صورت پایلوت آغاز به کار کرده است، ادامه داد: این سامانه در چند مرکز دیگر مانند فردوس، اصفهان و کرج راه‌اندازی شده است.

ارسال پیامک با استفاده از سیستم سهبا

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان این‌که راه‌اندازی این سامانه دارای نتایج خوبی بوده است، افزود: این سامانه در تمام دانشگاه‌های پیام‌نور کشور عملیاتی می‌شود.

حسنی با اشاره به قابلیت‌های این سامانه گفت: دانشجویان و اساتید می‌توانند از هر مکانی که اینترنت در دسترس داشته باشند از برگزاری کلاس، مکان و زمان آن آگاه شوند.

وی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود با استفاده از این سیستم بتوان دانشجویان را از عدم حضور استاد در کلاس با ارسال پیامک آگاه کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان این‌که نخستین کلاس آموزشی برای آشنایی با سیستم سهبا در پیام‌نور بیرجند برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این کلاس پنج‌شنبه 19 دی‌ماه جاری برای اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول