اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خبر داد

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در 5 نقطه شیراز

مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز از برگزاری جشن‌های بزرگ هفته وحدت در پنج نقطه این شهر خبر داد.

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در 5 نقطه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی در نشست با شهرداران مناطق 9گانه شیراز اظهار داشت: جشن‌های وحدت به ترتیب در روزهای دوشنبه 23، چهارشنبه 25، پنج‌شنبه 26 و شنبه 28 دی ماه جاری در سالن‌های سرداران، سراج، امام حسن(ع) و یاران شهرک گلستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری شهرداران مناطق در برگزاری جشن‌های هفته وحدت بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزاری جشن‌ها را بر عهده گرفته و شهرداران در مناطق نیز نسبت به آماده‌سازی فضا همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد.

سقاچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سال آینده سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این سازمان افتتاح چهار مرکز صیانت از خانواده را در برنامه دارد که در آن به ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج می‌پردازد.

این مسئول گفت: مهم‌ترین برنامه این سازمان در سال آینده اجرای طرح بزرگ قرآنی با همکاری موسسه‌های بزرگ قرآنی در شیراز است که سالانه به تربیت حافظان کل قرآن می‌پردازیم.

وی بیان داشت: ارتقای سطح فرهنگی صنوف، ساماندهی مبلمان شهری در راستای معماری اسلامی و تجلیل از شهروندان نمونه نیز از برنامه‌های ویژه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در سال آینده است.

سقاچی خاطرنشان کرد: برای سال آینده اجرای طرح فضیلت‌های فراموش شده که شامل احیای سنت‌های حسنه دیرینه است مورد توجه قرار گرفته و توجه به ارتقای فرهنگ شهروندی و محله‌محوری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این جلسه شهرداران مناطق مختلف شهرداری شیراز به بیان نظرات خود برای ارتقای مسائل فرهنگی در شهر پرداختند.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول