اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی شهردار شیراز خبر داد

مطالبه 160 میلیارد تومانی شهرداری شیراز از سازمان‌های دولتی

معاون اداری مالی شهرداری شیراز گفت: شهرداری این شهر 160 میلیارد تومان از سازمان‌های دولتی و اشخاص حقوقی طلبکار بوده که 55 میلیارد تومان آن مستند به آرای کمیسیون ماده 100 است.

مطالبه 160 میلیارد تومانی شهرداری شیراز از سازمان‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد حسن اسدی عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: در مورد بخش درآمدی بودجه سال 92 کل بودجه یک‌هزار و 500 میلیارد تومان است که به ازای هر ماه 125 میلیارد تومان می‌شود.

وی افزود: با همین حساب برای 9 ماه باید یک‌هزار و 125 میلیارد محقق می‌شد که از این میزان در بخش درآمد، حدود 90 درصد بودجه محقق شده است.

اسدی ادامه داد: امید داریم در دو ماه و نیمی که تا پایان سال باقی مانده صد در صد بودجه را محقق کنیم.

وی اضافه کرد: از یک‌هزار و 500 میلیارد تومان، 36 درصد سهم عوارضی است که مردم شهر می‌دهند و 64 درصد درآمد از تسهیلات بانکی، اوراق مشارکت، تهاتر زمین، کمک‌های اجرایی و سرمایه‌گذاری است.

وی بیان کرد: شورای شهر به ما اجازه داده امسال 100 میلیارد تومان وام و تسهیلات بانکی بگیریم که به نسبت 9 ماهه پشت سر گذاشته شده این امر نیز محقق شده است.

اسدی ابراز داشت: تنها بانکی که به ما خط اعتباری داده بانک شهر است و پس از معرفی پیمانکاران به آنان تسهیلات می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از خرداد سال آینده کارت شهروندی صادر می‌شود که علاوه بر اتوبوس در تاکسی و برخی اماکن عمومی نیز قابل استفاده است.

اسدی همچنین گفت: شهرداری‌ها زمانی می‌توانند در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشند که از سیستم مالی پویا و چابک و توانمندی برخوردار باشند.

انتهای پیام/‌2448/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول