اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان خبر داد

ایجاد 2800 شغل توسط دستگاه‌های اجرایی دشتستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان از ایجاد 2 هزار و 800 شغل توسط دستگاه‌های اجرایی دشتستان خبر داد.

ایجاد 2800 شغل توسط دستگاه‌های اجرایی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ضرغام شهریاری صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که در محل سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزار شد، گفت:‌ در شهرستان دشتستان برای حمایت از کارگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

وی افزود: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف است و به ویژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری قابلیت و پتانسیل زیادی دارد که نباید کم‌کاری کنیم و باید نهایت بهره را از این موقعیت ببریم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان تصریح کرد: وسعت و جمعیت دو مقوله مهم توسعه و قدرت در هر منطقه است که شهرستان دشتستان از هر 2 مولفه برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

وی از ایجاد 2 هزار و 800 شغل توسط دستگاه‌هایی اجرایی دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان در سال‌جاری 2 هزار و 774 شغل است.

دبیر کمیته کارگروه تخصصی اشتغال تاکید کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده که نماینده فرمانداری به دستگاه‌های اجرایی که نسبت به ثبت تعهد اشتغال خود در سامانه هیچ‌گونه اقدامی نکرده‌اند و در جلسه نیز حضور ندارند تذکر کتبی دهد تا اعلام نتیجه کنند.

شهریاری بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید حد نصاب پذیرش متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و خود اشتغالی خود را در هر رشته مشخص کنند.

وی اظهار کرد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم آیتم‌هایی که در جلسه برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی مورد بحث قرار گرفت را بررسی و اعلام نظر کنند.

شهریاری یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا آیتم‌های کارشناسی شده‌ای برای ارائه تسهیلات برای همه دستگاه‌ها به ‌صورت یکنواخت به ‌وجود آید.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول