اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

خودکفایی 140 خانواده تحت پوشش کمیته امداد جم

رئیس کمیته امداد جم از خودکفایی 140 خانواده تحت پوشش کمیته امداد جم خبر داد.

خودکفایی 140 خانواده تحت پوشش کمیته امداد جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور صبح امروز در نشست مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: در سال جاری با سرکشی به خانواده‌هایی مددجویان و آشنایی با مشکلات آنها در راستای رفع مشکلات این قشر و بهبود خدمات‌رسانی به این عزیزان اهتمام می‌ورزیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از توزیع پوشاک بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

انیژپور تصریح کرد: در نه ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیارد و 511 میلیون ریال از مردم برای تهیه البسه توسط کمیته امداد شهرستان جم جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: کمک به تامین البسه نیازمندان و افراد تحت حمایت یکی از اولویت‌های کمیته امداد است که توانسته‌ایم در این راستا کمک‌های خوبی از خیرین جمع‌آوری کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم خاطر نشان کرد: با توجه به فصل سرما نیاز به لباس گرم است و کمک‌های نقدی و غیرنقدی سریعا بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی بسیار زیادی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی از ارائه تسهیلات کم‌بهره برای خودکفایی مددجویان کمیته امداد جم خبر داد و گفت: برای خودکفایی مددجویان شهرستان جم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امداد جم از خودکفایی 140 خانواده تحت پوشش کمیته امداد جم خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 140 خانواده تحت پوشش با ایجاد اشتغال پایدار خودکفا شده‌اند.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول