اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت خودروسازی دیارخودرو انجام می‌شود

واگذاری 187 خودروی نیم‌بهاء به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اصفهان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان از واگذاری 187 دستگاه خودرو توسط شرکت خودروسازی دیارخودرو به مددجویان این نهاد در اواخر ماه‌ جاری خبر داد.

واگذاری 187 خودروی نیم‌بهاء به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهدی مجلس آرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته امداد از هر ظرفیتی برای خودکفایی و نیز ایجاد اشتغال مددجویان استفاده می‌کند، اظهار کرد: گروه خودروسازی دیار خودرو که یکی از شرکت‌های تولیدی خودرو در شهرستان گلپایگان است در چندین مرحله و با شرایط ویژه اقدام به فروش یک سری از محصولات دیار خودرو به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کرده است.

وی افزود: این شرکت خودروسازی متعهد شده است که 187 دستگاه خودروی تک کابین، دوکابین و ون خود را به صورت استانی و در مرحله بعد به صورت کشوری به کمیته امداد واگذار کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با بیان اینکه هزینه دریافتی این خودروها نصف قیمت تمام شده در بازار آزاد است، تصریح کرد: دولت مصوب کرده است که هزینه ورود خودرو و امکانات آن برای مددجویان تحت حمایت اخذ نشده و به قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

مجلس‌آراء با تاکید به این نکته که این آیین طی یک مراسم به میزبانی اصفهان و در شهر گلپایگان برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم در روز 25 دی ماه و با حضور سرپرست کمیته امـــداد امــام خمینــی و نیز سایر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی نحوه واگذاری و شرایط خریداری این خودروها را با هماهنگی دفتر روستایی استاندار اصفهان عنوان  و اشاره کرد: یکی از شروط واگذاری این خودروها تحت پوشش بودن،سن بالای 23 سال و توانایی پرداخت تسهیلات است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با تاکید به اینکه مددجویان روستایی در اولویت دریافت این خودروها هستند، گفت: در مرحله نخست واگذاری استان اصفهان 60 خودرو سهمیه دارد که به مددجویان روستایی نیازمند واگذار می‌شود.

وی سهمیه کلی واگذاری محصولات دیار خودور به استان اصفهان را 187 دستگاه دانست و افزود: 60 دستگاه خودروی دوکابین،70 دستگاه تک کابین و 57 دستگاه ون است.

مجلس‌آراء با اشاره به اینکه هزینه این خودروها برای مددجویان کمیته امداد مبلغ 33 میلیون تومان برآورده شده است که در مقایسه با قیمت بازار آزاد خودرو نصف قیمت است، مطرح کرد: بخشی از هزینه این خودرو به مددجویان به صورت وام از سوی کمیته امداد امام خمینی و بخشی تسهیلات بانکی و قرض‌الحسنه‌ است که خریداران تا زمان اتمام اقساط خودرو طی پنج سال حق فروش ندارند.

وی زمان برگزاری این مراسم رونمایی از واگذاری سه هزار خودرو را در روز 25 دی ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول