اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ترافیک استان زنجان تأکید کرد

ضرورت تسریع در اتمام مطالعات جامع ترافیک شهر زنجان

دبیر شورای ترافیک استان زنجان گفت: تسریع در اتمام مطالعات جامع ترافیک شهر زنجان ضروری است.

ضرورت تسریع در اتمام مطالعات جامع ترافیک شهر زنجان

رحیم بابازاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تکمیل و اجرای طرح جامع ترافیک شهر زنجان ضروری است و باید نسبت به تکمیل آن اهتمام جدی صورت گیرد.

وی برنامه‌ریزی و کاهش مشکلات ترافیکی شهر زنجان را یادآور شد و افزود: برای کاهش مشکلات و انجام عملیان اجرایی باید این مطالعات که مطالعات کامل و جامعه‌ای است در دست باشد.

دبیر شورای ترافیک استان زنجان توجه به مشکلات ترافیکی شهر زنجان را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مشکلات ترافیک شهر زنجان باید مورد توجه مسئولان و کارشناسان این حوزه قرار داشته باشد.

این مسئول به مشکلات ترافیکی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: مطالعات جامع ترافیک شهر زنجان باید با سرعت بیشتری تدوین و آماده شود و همچنین توجه به کیفیت مطالعات مورد توجه مدیریت شهری زنجان باشد.

بابازاده با بیان اینکه نمی‌توان بدون نقشه راه حرکت کرد، افزود: بدون داشتن مطالعات جامع نمی‌تواند اقدامات مناسب و اصلی در راستای کاهش مشکلات ترافیکی زنجان انجام داد.

دبیر شورای ترافیک استان زنجان توجه به ترافیک مرکز شهر زنجان را مهم دانست و اظهار داشت: هر گونه اقدام برای کاهش مشکلات ترافیکی در مرکز شهر زنجان ممکن است دارای تبعات اقتصادی و اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های شهری در مرکز شهر زنجان دارای اهمیت است، خاطرنشان کرد: حساسیت اجرای طرح‌ها در مرکز شهر بالا است.

این مسئول شهر زنجان را دارای گره‌های ترافیکی دانست و یادآور شد: باید با کار کارشناسی و اجرای مناسب طرح‌های پیشنهادی نسبت به کاهش مشکلات اقدام کرد.

دبیر شورای ترافیک استان زنجان با بیان اینکه هر نقطه از شهر که دارای گره ترافیکی است باید مورد توجه باشد، افزود: گره‌های ترافیکی در شهر نشان‌دهنده بیمار بودن شبکه ترددی در شهر است.

وی توسعه پارکینگ‌ها را در شهر زنجان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پارکینگ‌ طبقاتی در نقاط مورد نیاز باید مورد توجه باشد. با استقرار و اجرای این پارکینگ‌ها می‌توان برخی مشکلات را کاهش داد.

بابازاده همچنین مشکلات ترافیکی خیابان بعثت را یادآور شد و اظهار داشت: مشکلات ترافیکی در این نقطه نیز باید مورد توجه مسئولان باشد.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول