اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی

محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در مشهد اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی در روزهای پایانی ماه صفر در مشهد خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی صفر در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا گرایلی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر و سیل عظیم مشتاقان حرم مطهر رضوی و عزاداران سوگوار به مشهد محدودیت‌های ترافیکی در محورهای برون‌شهری و خیابان‌های شهر مشهد به اجرا در می‌آید.

وی افزود: همزمان با این ایام که میلیون‌ها زائر سوگوار و هیئت‌های عزاداری به مشهد مسافرت می‌کنند طرح ممنوعیت پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های نواب صفوی، طبرسی، شیرازی، طول خیابان امام رضا (ع) از تقاطع دانش به سمت حرم مطهر رضوی از ساعت 24 روز 9 دی به اجرا در می‌آید و از پارک وسایل نقلیه در این خیابان‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

گرایلی گفت: همچنین از ساعت 14 روز 9 دی تا پایان مراسم عزاداری در روز جمعه، سیزدهم دی‌ماه از میدان شهدا به حرم مطهر رضوی، تقاطع زرینه به سمت تقاطع شهدا، میدان طبرسی به سمت حرم، میدان شهدا به سمت حرم مطهر، میدان بسیج به تقاطع دانش و حرم مطهر در طول خیابان امام رضا (ع)، میدان گنبد سبز به سمت تقاطع اندرزگو در خیابان آخوند خراسانی از تردد وسایل نقلیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: همچنین این طرح در صورت ضرورت از میدان توحید به سمت میدان شهدا و میدان بسیج به سمت تقاطع دانش نیز به اجرا در خواهد آمد.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به حجم متراکم ترافیک و جمعیت زائران سوگوار شهروندان باید با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و برای تشرف به حرم مطهر رضوی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی همچنین از کسبه خواست در صورتی که شاهد پارک وسایل نقلیه در محدوده اجرای این طرح بودند به رانندگان این خودروها تذکر دهند.

وی تصریح کرد: پلیس طرح‌های ویژه انتظامی را نیز همزمان با اجرای طرح‌های ترافیکی به اجرا درخواهد آورد.

فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی نیز در این باره گفت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و کامیون‌ها به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از روز دهم دی‌ماه تا پایان روز جمعه در محورهای منتهی به مشهد از مسیر نیشابور به مشهد، فریمان به مشهد، تربت حیدریه به مشهد و محور چناران به مشهد به اجرا در می‌آید.

صفایی افزود: همچنین در این روزها با توجه به حضور کاروان‌های پیاده در مسیر حرم مطهر رضوی، در صورت نیاز و در ساعات پیک ترافیک، محور قدیم باغچه به مشهد مسدود خواهد شد.

وی از مسئولان کاروان‌های پیاده و هیئت‌های عزاداری خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی در طول مسیر حرکت کاروان‌های پیاده و همچنین حرکت اعضای کاروان در حاشیه جاده و در مسیر خلاف حرکت خودروها نکات لازم را مد‌نظر داشته باشند و با خدمتگزاران خود در پلیس‌راه همکاری کنند.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول