اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

رفع مشکلات ترافیکی شهر باشت در گرو تکمیل جاده کمربندی است

فرماندار باشت گفت: رفع مشکلات ترافیکی شهر باشت در گرو تکمیل جاده کمربندی است.

رفع مشکلات ترافیکی شهر باشت در گرو تکمیل جاده کمربندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز جلسه شورای ترافیک شهرستان باشت با حضور فرماندار، بخشداران و سایر اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

یزدان محمدی در این جلسه که با هدف بررسی مصوبات جلسات قبل و درصد اجرایی شدن آنها و مشکلات و مسائل مربوط به ترافیک در سطح شهرستان باشت برگزار شد، اظهار داشت: کنترل ترافیک به یک مسئله اساسی و مهم برای عموم مردم شهرستان باشت تبدیل شده است، چراکه تردد و عبور و مرور خودروها در خیابان اصلی این شهرستان صورت می‌گیرد.

فرماندار باشت تصریح کرد: به علت گردشگرپذیر بودن شهرستان باشت و در حال پیشرفت بودن این شهرستان و موقعیت و جایگاه آن در برخی از بخش‌ها چون کشاورزی که منجر به ورود بسیار مهاجر و یا مهمانان موقتی شده، لازم است ادارات و نهادهای مربوطه با تعامل و همکاری با هم راه‌حل کارگشا و اجرایی جهت رفع مشکلات ترافیکی این شهرستان ارائه دهند و تمام تلاش خود را در راستای عملی شدن آن به کار ببندند.

وی با بیان اینکه تاکنون شاهد اقدامات روز افزون و تلاش‌های فراوانی از سوی پلیس راهور و نیروهای انتظامی در راستای بحث کنترل ترافیک در شهرستان باشت بوده‌ایم، اذعان داشت: مسائل و بحث کنترل ترافیک تنها بخشی از آن با قانون و گوشزد مستمر قانون به افراد انجام می‌شود، بنابراین لازم است در این خصوص به فکر فرهنگسازی بوده و ترویج فرهنگ رعایت از قوانین را در پیش گرفت.

محمدی عنوان کرد: همه ارگان‌ها و ادارات، صنوف و اقشار مختلف جامعه باید خود را موظف به اجرای قوانین ترافیکی بدانند و در این راستا با دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد: شناسایی عوامل آسیب‌‌زا و ترافیکی مشکل‌ساز باید در اولویت کاری مسئولان قرار گرفته و برای برنامه‌ریزی، راه‌حل یابی و انجام اقدامات لازم در جلسات شورای ترافیک شهرستان مطرح شود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان باشت با بیان اینکه پروژه بزرگ جاده کمربندی شهرستان باشت که از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا بوده است، خود می‌تواند گامی مهم در رفع ترافیک این شهرستان باشد، اضافه کرد: در صورت افتتاح این جاده بیش از نیمی از عبور و مرور خودروها در خیابان اصلی کم می‌شود و کمک بسیار بزرگی در بحث کنترل ترافیک خواهد بود.

فرماندار باشت متذکر شد: نصب تابلوهای کارت پارک و علائم راهنمایی و رانندگی ضروری بوده و هر چه سریع‌تر مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی ادامه داد: بحث حمل و نقل یک موضوع مهم جهت رفاه افراد جامعه بوده و در این راستا لازم است با نظارت و پیگیری جدی زمینه تسهیل در عبور و مرور افراد فراهم شود.

انتهای پیام/82007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول