اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور

کشتی‌گیر کردستانی صاحب گردن‌آویز نقره شد

با وجود آنکه تیم کشتی فرنگی کردستان در بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان ایران توفیقی نداشت، اما مسلم مرادی با کسب مدال نقره در وزن 69 کیلوگرم آبروداری کرد.

کشتی‌گیر کردستانی صاحب گردن‌آویز نقره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور از 15 دی ماه با حضور 29 استان در قالب 31 تیم و با به میزبانی تبریز برگزار شد.

در این رقابت‌ها که دقایقی قبل به کار خود پایان داد 303 کشتی در هشت دور و با حضور 260 ورزشکار برگزار شد که در نهایت نفرات و تیم‌های برتر معرفی شدند.

در بخش تیمی این مسابقات ورزشکاران کردستانی کاری از پیش نبرده و نتوانستند در جمع 6 تیم برتر مسابقات حضور داشته باشند.

در این بخش خوزستان با 64، فارس با 51 و مازندران با 41 امتیاز به ترتیب بر سکوهای قهرمانی، نایب قهرمانی و سوم بازی‌ها ایستادند.

اما در بخش انفرادی مسابقات، ره‌آورد کشتی‌گیران کردستانی یک مدال نقره و یک عنوان پنجمی در اوزان 69 و 50 کیلوگرم در مجموع اوزان ده‌گانه بود.

در حالی که تا پیش از برگزاری رقابت‌های امشب، فرنگی‌کاران کردستانی تنها دلخوش به عنوان پنجمی سینا شجیعی در وزن 50 کیلوگرم بودند، دیگر فرنگی‌کار این استان درخشش قابل توجهی از خود نشان داد.

مسلم مرادی در وزن 69 کیلوگرم با غلبه بر حریفان ریز و درشت خود از استان‌های مختلف به دیدار پایانی مسابقات راه یافت که در این مرحله با وجود جنگندگی فراوان، کشتی را به حریف گیلانی خود واگذار کرد.

به این ترتیب مرادی یک مدال نقره برای کاروان کشتی فرنگی نوجوانان کردستان در این بازی‌ها به ارمغان آورد، پس از وی کشتی‌گیرانی از خراسان رضوی و خوزستان عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

با ثبت این نتایج و با توجه به اینکه از هر وزن بین سه تا 6 نفر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، مرادی به طور قطعی و شجیعی نیز به احتمال فراوان در مرحله بعدی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران حضور خواهند داشت.

در بخش انفرادی این مسابقات تیم‌های خوزستان، فارس، گیلان و مازندران هر کدام دو مدال خوشرنگ طلا به دست آوردند و فرنگی‌کاران اردبیلی و قمی نیز هر کدام، یک نشان زرین با خود به یادگار بردند.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول