اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان:

کشتی‌گیران کرمانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان گفت: 2 کشتی‌گیر تیم فرنگی استان در رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

کشتی‌گیران کرمانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند

ناصر گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از راهیابی دو کشتی‌گیر جوان استان به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد و اظهار کرد: در مسابقات انتخابی قهرمانی کشتی فرنگی که ‌در تهران برگزار شد، دو کشتی‌گیر کرمانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

وی اضافه کرد: علیرضا اعظمی در این دور از مسابقات مقام سوم را کسب کرد و ایمان فاریابی که موفق به کسب مقام نشد به عنوان کشتی‌گیر فنی و با‌سابقه به اردوی تیم ملی راه یافت.

سرپرست هیئت کشتی استان کرمان با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان نیز دو کشتی‌گیر استان موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شدند، ادامه داد: مسابقات نوجوانان فرنگی‌کار قهرمانی کشور هم‌اکنون در تبریز در حال برگزاری است و روز گذشته در پنج وزن نخست دو کشتی‌گیر فرنگی‌کار کرمانی‌ موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی افزود: علی رستار و امیرمهدی عسگری دو نوجوان کشتی‌گیر کرمانی هستند که پس از کسب این عنوان‌ها به اردوی تیم ملی  فرا خوانده ‌شدند.

گل‌محمدی از برگزاری مسابقات کشتی آزاد تیم جوانان به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: برای این دوره از مسابقات که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، تیم جوانان کشتی آزاد را امروز به کرمانشاه فرستادیم.

انتهای پیام/80011/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول