اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

ارائه 373 هزار نفر ساعت آموزش رایگان در فنی‌ و حرفه‌ای قاینات

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قاینات گفت: از آغاز امسال تاکنون 373 هزار نفر ساعت آموزش رایگان در فنی و حرفه‌ای قاینات ارائه شده است.

ارائه 373 هزار نفر ساعت آموزش رایگان در فنی‌ و حرفه‌ای قاینات

محمدحسن مظلوم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: میزان 40 درصد آموزش‌های این مراکز به بخش خدمات و کشاورزی و مابقی به بخش فنی اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون 373 هزار نفر ساعت آموزش برای 2 هزار و 400 نفر متقاضی مهارت در رشته‌های مختلف خدماتی، فنی و کشاورزی در مراکز مختلف فنی و حرفه‌ای قاینات اجرا شده و یا در حال اجرا است.

اجرای سالانه 2000 نفر ساعت آموزش

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قاینات افزود: تمامی متقاضیانی که توانایی مهارت را بدون دریافت آموزش در خود می‌بینند، می‌توانند در آزمون‌های ادواری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون تئوری و عملی، گواهی‌نامه خود را دریافت کنند.

مظلوم با بیان این‌که آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارند، گفت: این آموزشگاه‌ها سالانه بین یک‌هزار و 400 تا 2 هزار نفر ساعت آموزش اجرا می‌کنند.

وی اذعان داشت: آموزش‌ها در قبال دریافت شهریه تصویب شده توسط سازمان انجام می‌شود.

وجود 17 آموزشگاه در قاینات

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای قاینات با بیان این‌که هم‌اکنون 17 آموزشگاه در شهر قاین مشغول فعالیت است، خاطرنشان کرد: همچنین چهار آموزشگاه نیز در بخش‌های مختلف این شهرستان مشغول به کار است.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول