اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/19

اشجری: شادی‌ها در دهه فجر پررنگ‌تر شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر شیرین شدن کام مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: شادی‌های مردم در دهه فجر باید پر رنگ‌تر شود.

اشجری: شادی‌ها در دهه فجر پررنگ‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: ستاد دهه فجر 15 مصوبه را با حضور استاندار گیلان به تصویب رسانده است.

وی بر شیرین کردن کام مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: سبد کالای دولت در دهه فجر بین مردم توزیع شود.

اشجری با اشاره به تشکیل ستادهای روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال گذشته، بیان کرد: دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را پشتیبانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان کمیته‌های کودک و نوجوان، بسیج، ورزش و جوانان و دانشجویی را دارای برنامه‌ها و ایده‌های خوبی دانست و تصریح کرد: برنامه‌های مذکور باید در جامعه اجرایی شود.

وی از اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان گیلان در 22 بهمن در رشت خبر داد و گفت: تعداد 35 غرفه توسط میراث فرهنگی گیلان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در رشت دایر می‌شود.

اشجری خواستار برگزاری جشنواره در موزه روستایی گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: حضور زنان و مردان با پوشش محلی و سنتی در نمایشگاه حائز اهمیت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر پر رنگ‌تر شدن شادی‌های مردم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امسال ولادت امام حسن عسگری (ع) همزمان با دهه فجر است.

وی به تلاش تمام مسئولان در راستای اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی الهی و آسمانی است و نام امام حسین (ع) در آن می‌درخشد.

اشجری بر فعال‌تر شدن بقاع متبرکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: 35 بقعه شاخص به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اجرای برنامه‌های جذاب برای مردم را حائز اهمیت عنوان کرد.

انتهای پیام/84001 /ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول