اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/13

ورزشکاران روستایی گیلان بیمه ورزشی رایگان می‌شوند

رئیس توسعه ورزش‌های روستایی و عشایری ورزش و جوانان گیلان گفت: ورزشکاران روستایی گیلان در دهه فجر امسال به صورت نیم‌بها یا رایگان بیمه ورزشی می‌شوند.

ورزشکاران روستایی گیلان بیمه ورزشی رایگان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن بالو ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در سالن 6 هزار نفری رشت برگزار می‌شود.

وی به اجرای ورزش‌های سنتی و بومی در روستاهای گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مذکور با همکاری دهیاری‌ها در روستاها برگزار می‌شود.

بالو از برگزاری جشنواره محله‌محور با همکاری ورزش‌های روستایی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد و بیان کرد: جشنواره محله‌محور در شهرها با همکاری شهرداری‌ها و در روستاها با کمک دهیاران برگزار می‌شود.

رئیس توسعه ورزش‌های روستایی و عشایری ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه‌های ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاها، تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی روستاهای رشت در سالن 22 بهمن پیربازار برگزار می‌شود.

وی به قابلیت روستاهای گیلان در برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: مسابقه‌های والیبال و فوتبال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بعضی از روستاهای استان برگزار می‌شود.

بالو با بیان اینکه ورزشکاران روستایی گیلان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت نیم‌بها یا رایگان بیمه ورزشی می‌شوند، یادآور شد: دیدار از خانواده ورزشکاران قهرمان و شهید روستایی گیلان از برنامه‌های ورزش و جوانان گیلان است.

رئیس توسعه ورزش‌های روستایی و عشایری ورزش و جوانان گیلان برگزاری نمایشگاه فرهنگی ورزشی در دهستان‌ها را از جمله برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: تجهیزات و امکانات ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در اختیار جامعه ورزشی روستاها گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به بازدید جوانان روستایی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دیدار از مسن‌ترین پدر و مادر شهدا در روستاها در دستور کار است.

بالو به ویزیت رایگان تمام ورزشکاران به‌ویژه ورزشکاران روستایی و عشایری گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گزارش 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/84001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول