اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/12

زنان کارآفرین روستایی گیلان شناسایی می‌شوند

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از شناسایی زنان کارآفرین همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

زنان کارآفرین روستایی گیلان شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی مقدسیان ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: تعداد 100 روحانی به صورت دائم در روستاهای استان مستقر هستند و جشن انقلاب با همکاری روحانیون برگزار می‌شود.

وی به وجود 2 هزار و 592 روستا در گیلان اشاره کرد و افزود: جشن انقلاب در تمام روستاها با برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان برگزار می‌شود.

مقدسیان برگزاری یادواره 10 شهید پیروزی انقلاب اسلامی روستایی در گیلان را از برنامه‌های دهه فجر امسال خواند و بیان کرد: اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان را خبرگزاری فارس و صدا و سیما به عهده دارند.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های انقلاب در بخش کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه مذکور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان مستندسازی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقه مقاله‌نویسی زنان روستایی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مقدسیان به شناسایی زنان کارآفرین روستایی گیلان اشاره کرد و گفت: زنان کارآفرین روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شوند.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری جشن انقلاب ویژه عشایر در غرب و شرق استان، اظهار کرد: برگزاری جشن انقلاب در مدارس روستایی با حضور اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی از اعزام 35 گروه پزشکی به منظور ویزیت رایگان روستائیان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: ویزیت رایگان برای خانواده معظم شهدا و جانبازان در مراکز بهداشت روستایی انجام می‌شود.

مقدسیان خواستار تخفیف ویژه در مراکز فروش تعاونی‌های روستایی در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و افزود: مسابقات فرهنگی و ورزشی روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه یک‌هزار و 472 روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان وجود دارد، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری دهیاران تدوین می‌شود.

انتهای پیام/84001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول